AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Ky Trung Mai skulle kjøpe en Dyson hårføner til kona i julegave. Da hun åpnet pakken på julaften var skandalen et faktum: Pakken var tom! Elkjøp hadde prestert å pakke inn gaven uten innhold, og ødela derfor jula til Trung Mai og kona. Også Hanne Hoksvold opplevde det samme sjokket, hun åpnet nemlig en pakke som skulle inneholde en tannbørste. Denne var også tom! https://www.nrk.no/norge/elkjop-leverte-tomme-pakker-under-juletreet-1.14357739 Anonymkode: 004ba...7b7
visp Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Skandale? Ødela jula? Det er jo bare bagateller. 11
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Elkjøp er jo en drittkjede uansett, så det var jo som forventet. Power er mye bedre på kundeservice,så jeg går kun der. Anonymkode: 7a86a...c12
Gjest Blondie65 Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Jeg er helt enig i at det er å overdrive å si at det ødela julen. Men det er likefullt en skandale. De aller fleste av oss som kjøper gaver eller gjenstander hos Elkjøp forventer at det skal være trygt å handle der. Nå er det flere tilfeller der personer har fått brukte produkter når de har kjøpt nye ting og nå altså tre (i følge artikkelen) forskjellige personer som har fått tomme esker fremfor eske med produkt i. Hvor mange flere slike tilfeller skal til før Elkjøp mister all troverdighet hos kundene sine?
Brunhilde Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Elkjøp er jo en drittkjede uansett, så det var jo som forventet. Power er mye bedre på kundeservice,så jeg går kun der. Anonymkode: 7a86a...c12 Tenk, jeg har akkurat motsatt erfaring og oppfatning. Jeg tenker at giverne burde reagert på vekten til pakken og sjekket om det var noe inni, Min søster kjøpte en gave til meg på nett, og reagerte på vekten. Hun åpnet gaven (som var ferdig innpakket) og sjekket at det virkelig var noe inni den. Det var det, gjenstanden var bare lettere enn hun hadde forventet. 6
Daria Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Hvordan kan man unngå å kjenne forskjell på en tom eske og en eske med en hårføner inni - den veier jo litt? 7
OPIgirl Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 Det samme skjedde min svigerfar. Vi hadde spleiset på et kamera til bursdagen han. Da han skulle pakke den opp var esken tom. Tror den var kjøpt på Elkjøp.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 Jeg kjøpte en router på Elkjøp, skulle ta den med til min far som bor i et annet land. (Var mye billigere å kjøpe den i Norge). Mange routere er jo ganske lette, og pakken de kommer i har ofte ltit vekt i seg selv, så jeg la jo ikke merke til at pakken var tom. 😐 Så daaa var det bare å dra den med seg hjem igjen, og forsøke å overbevise de ansatte på Elkjøp om at pakken faktisk var tom da jeg kjøpte den... Anonymkode: ef8a6...778 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 Ødela julen? Folk er litt vel følsomme synes jeg. Anonymkode: 02735...b02 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 9 hours ago, Blondie65 said: Jeg er helt enig i at det er å overdrive å si at det ødela julen. Men det er likefullt en skandale. De aller fleste av oss som kjøper gaver eller gjenstander hos Elkjøp forventer at det skal være trygt å handle der. Nå er det flere tilfeller der personer har fått brukte produkter når de har kjøpt nye ting og nå altså tre (i følge artikkelen) forskjellige personer som har fått tomme esker fremfor eske med produkt i. Hvor mange flere slike tilfeller skal til før Elkjøp mister all troverdighet hos kundene sine? Hvis dette er en skandale her til lands så har vi ikke mye å klage på. Feil skjer og elkjøp rydder helt sikkert opp. Problem solved. Anonymkode: 3cbce...c19 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 Er jo bare å si i fra til Elkjøp. Anonymkode: acf6f...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 Samme skjedde her, kjøpte dab-adapter, men det var ikke i eska. Det var andre ting der som veide litt. Ledning, fjernkontroll og antenne. Kjedelig, men ikke noe stort problem, dro tilbake og fikk det når de åpnet igjen. Men ja, når de tar varen i utstilling tenker jeg de bør merke emballasjen, eller legge den bort / åpne den. Anonymkode: 2b186...af1 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #13 Skrevet 30. desember 2018 De fikk i alle fall en eske å pakke opp. Kjøpte selv en julegave fra Elkjøp på nett i grei tid før jul men pakken dukket ikke opp. Først noen dager etter jul fikk jeg en melding om at pakken dessverre ble forsinket (Joda du, det hadde jeg fått med meg!) Elkjøp? Nei, takk! Anonymkode: 78fc3...b63
skrue Skrevet 30. desember 2018 #14 Skrevet 30. desember 2018 Er da ikke en skandalejul. Derimot en festlig historie man kommer til å huske. Mye lenger enn det som skulle være inne i esken. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #15 Skrevet 31. desember 2018 Nå står det ingenting i artikkelen om skandale eller at julen ble ødelagt. En av de to det gjelder sa de ble sjokkert, det er alt. Er det noen som overdriver er det dere i tråden her. Anonymkode: 95c84...725 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #16 Skrevet 31. desember 2018 På 29.12.2018 den 10.45, AnonymBruker skrev: Elkjøp er jo en drittkjede uansett, så det var jo som forventet. Power er mye bedre på kundeservice,så jeg går kun der. Anonymkode: 7a86a...c12 Vet ikke helt jeg. Bestilte 3 ting hos Power på Black Friday, og har enda ikke fått dem. Så de jeg skulle gi disse julegavene til fikk ikke en eske en gang... Anonymkode: c2070...d09
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #17 Skrevet 31. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt jeg. Bestilte 3 ting hos Power på Black Friday, og har enda ikke fått dem. Så de jeg skulle gi disse julegavene til fikk ikke en eske en gang... Anonymkode: c2070...d09 Da er det kanskje posten sin feil da. Kundeservice er uansett mye bedre. Anonymkode: 7a86a...c12
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #18 Skrevet 31. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det kanskje posten sin feil da. Kundeservice er uansett mye bedre. Anonymkode: 7a86a...c12 Når tingene ikke er sendt enda så er det neppe posten sin feil. Anonymkode: c2070...d09 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #19 Skrevet 31. desember 2018 wow snakk om clickbait på overskriften i denne tråden... Ingen fikk da vel en "skandalejul" Anonymkode: f1337...499
Honey Dew Skrevet 31. desember 2018 #20 Skrevet 31. desember 2018 Hvis det der ødela julen for dem, er de jammen med både heldige og overfladiske 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå