gard Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Hei Fant dette lille reisebrevet om Yangon i Myanmar i VG og tenkte at det kanskje kan være av interesse for andre: https://www.vg.no/reise/i/ngbbGd/yangon-asias-ukjente-storby . Jeg var selv i Myanmar for noen år siden og det var en spennende opplevelse ettersom landet ikke er så vant til turister enda. Vi var innom Yangon, Bagan (med et svært templeområdet) og Mandalay. Her er mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/Myanmar_trip_report.htm . Andre her inne på forumet som har vært der? Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Jeg er i Bagan nå, skal snart videre til Yangon. Så langt er Myanmar mitt favorittland i området her. Skal lese reisebrevet ditt! Anonymkode: d049a...04a
gard Skrevet 30. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2018 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i Bagan nå, skal snart videre til Yangon. Så langt er Myanmar mitt favorittland i området her. Skal lese reisebrevet ditt! Anonymkode: d049a...04a Så kult! Jeg synes det var stilig å kjøre rundt templene i Bagan og klatre opp på noen av dem for å få utsikt 🙂 Du har noe å se frem til i Yangon - Shwedagon Pagoda er ganske imponerende! God tur videre!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 10 minutter siden, gard skrev: Så kult! Jeg synes det var stilig å kjøre rundt templene i Bagan og klatre opp på noen av dem for å få utsikt 🙂 Du har noe å se frem til i Yangon - Shwedagon Pagoda er ganske imponerende! God tur videre! Bagan er fantastisk! Men nå er det ikke lenger lov å klatre på templene. Og det et vel til det beste for dem i lengden. Gleder meg til å se Yangon også! Anonymkode: d049a...04a
aglaea Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 Jeg var i Myanmar for et par år siden, og var selv også i Yangon. Elsket virkelig det landet. Var fremdeles mulig å klatre opp på templene da vi var der, men jeg er enig i at det nok gjerne er det beste i lengden at man ikke kan, evt. burde de kun gjort det mulig på et par. Jeg kan godt tenke meg å reise tilbake dit en gang, for å se andre deler av landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå