Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd/tips til å få samlet surret i hode mitt. 

Jeg glemte p pille 4 og 5 desember, hadde sex 4 og 9. Sluttet på p pilla 9 desmber. Hadde blødning fra 11-16. Hadde sex 17 og 24 desember. Den 22 fikk jeg svak positiv EL test, dagen etter like svak, den 24 var den enda svakere. Har slitet med kvalme de to siste dagene og slags bobler / Streking/ murringer i magen ( ved første graviditet ble jeg kvalm noen par dager etterpå og kastet opp) ble i går sendt hjem fra jobb da jeg var super kvalm og kastet opp kun 1 gang, 1 gang hele dagen. Fikk plutselig lyst på no søtt og kvalmende, kom på at jeg hadde Snickers i fryseren og spiste alle ( til vanlig ville jeg blitt kvalm ) og kvalmen ga seg. Drømte om alt søtt og kvalmende i går kveld. 

I dag er vekta lik som for en uke siden, men magen står mer ut / buler ut nederst. Mer enn hva den gjorde på morningene i jula. Føler en svak tendens litt likt halsbrann som ikke forsvinner, i går måtte jeg hive av meg bh’n noe jeg aldri gjør til vanlig pga ubehag. I sta kjente jeg plutselig veldig godt at niplene ble stive fordi jeg små frøys, noe jeg heller aldri gjør. 

Hadde det ikke sånn etter p pille slutt med førstemann; da hadde jeg gått på pillene i 7 år, nå har jeg gått på de i knappe 3 år.

Blir man virkerlig så rar av p pille slutt ? 

Hvordan ble du/dere etter slutt ?

Ikke aner jeg når mensen skal komme heller

Anonymkode: 940a9...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalme og oppkast har flere familiemedlemmer slitt med i jula. Av en eller annen merkelig grunn så "går" det alltid omgangssyke i jule og nyttårshelga. Høres ut som det er det du også har slitt med.

Skrevet (endret)

Men rart at jeg kun har kastet opp 1 gang da ? Normalt når jeg har omgangsyke spyr jeg som en gris. Ingen andre her er kvalm eller dårlige, ikke de jeg har tilbringt julen med heller

Endret av Avelinaaa
Skrevet

Jeg hadde alle slags mulige symptomer etter pilleslutt, mens den mnd jeg var gravid hadde jeg ingenting annet enn uteblitt mens. Alle er så forskjellige og kroppene reagerer forskjellig. 

Anonymkode: 0b667...d61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...