Gå til innhold

Kroppen som bare tuller med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge var dere uten prevensjon / p piller før syklusen var i gang?

Når kjente dere symptomer? 

Når testet dere positivt ? 

Forrige gang slutten jeg i førsten av oktober etter 7 år på pilla, hadde ikke særlig sex da eller i det hele tatt før i februar. Og da satt spira, begynte å kaste opp etter et par dager etter sex. Men tviler på at det kan skje så tidlig. Så vidt jeg husker gikk syklusen tilbake til normalt. 

Nå slutta jeg 9 desember, fikk blødning 11. Testet svakt positivt på EL test 22 desember, etter det ble det svakere. Nå venter jeg i spenning på TR da jeg ikke er sikker på om mensen kommer i førsten av januar eller når den skal. Har hatt en del murringer og strekninger i magen. Regner med at det er pga PP slutt. Vært uggen i 2 dager, sent hjem fra jobb pga oppkast ( kun 1 gang) men ubehag i magen, orker ikke lukter. Men tenker at kroppen er helt på bærtur etter pp slutt? 

Fikk et innfall om at jeg fikk plutselig lyst på no veldig søtt og kvalmende. Kom på at jeg hadde Snickers og peanøtt konfekt i fryseren, greide å stappe i meg alle( pleier å bli kvalm etter noen få) kvalmen forsvant så og si helt. 

Så ja kroppen er på bærtur

Hvordan var kroppen din etter prevensjon stopp?

Anonymkode: 4b239...c20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok ut spiral i oktober, helt ute å kjøre med hormoner i en mnd etterpå. Trøtt, sur, ømme pupper, kramper, kvalm, hard mage etc. 

Anonymkode: e8596...d8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...