AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Noen som har link til billig mobilabonnement? Finnes det noe billig i telia eller Telenor da disse to ofte har butikk på kjøpesentre og jeg synes det er mye enklere å kontakte folk i butikk for hjelp enn over telefon. Jeg er helt grønn. Så ønsker helst mobilabonnement derfra som ikke er så dyrt. Anonymkode: b681d...cc9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Nå er det vel bare Telia og Telennor du kan gå inn i en fysisk butikk og få hjelp med. Billige abonnent finner du både hos Fjordkraft mobil, komplett og sikkert mange andre. Men da må du ordne opp selv i alt som trengs. Anonymkode: 225a1...22c 2
Vox_populi Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så ønsker helst mobilabonnement derfra som ikke er så dyrt. Du kan ikke få noe som er billig hos noen som driver dyrt og har god service. Du må velge mellom service og pris. Vil du ha billig abonnement, prøv Telipol.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 https://mobilabonnement.no/telepriser Anonymkode: ba116...6c8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Hvorfor trenger du hjelp? Sist vi sjekket var det komplett mobil som var billigst, de bruker også telenor nettet som er et stort pluss. Enkle nettsider og har vært null problemer. Det er bare sånn fyll ut et skjema på nettet, få simkort i posten og så er det bare å bruke telefone som vanlig. I stedet for å få hjelp til alt så lær å fiks ting selv, gir en god følelse. Anonymkode: 2f0f8...318
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Om du ikke bruker mobildata er Happybytes et godt alternativ. Da betaler du kun for det du bruker. Med 70 ringeminutter og 50 sms betaler jeg 20-30 kr i måneden. Anonymkode: 3e64d...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå