Gå til innhold

ny partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter en partner for å ha seksuell aktivitet og vennskap og kjærlighet med, men har ikke truffet henne enda. Er det steder på Internett der man kan lett få kontakt med kvinner? eller klubber som er lett å få vennskap.

jeg har prøvd turvenn, cupido, uten resultater. 

Er det noen som vil anbefale kvinner fra Øst Europa, USA, sør - Amerika? eller England... 

Anonymkode: 98283...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sex partner eller samlivspartner du er ute etter? Og hva har du å tilby henne som gjør at hun  bør velge deg?

Anonymkode: 308c0...278

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sex partner eller samlivspartner du er ute etter? Og hva har du å tilby henne som gjør at hun  bør velge deg?

i kombinasjon kan du si, ei kvinne som vil ha masse sex, samtidig ha en god kjemi til hverandre til at det blir samlivspartner. 

Jeg ønsker å reise på turer sammen med henne både til utlandet og i friluftsliv. Dessuten et trygt sted å bo. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i kombinasjon kan du si, ei kvinne som vil ha masse sex, samtidig ha en god kjemi til hverandre til at det blir samlivspartner. 

Jeg ønsker å reise på turer sammen med henne både til utlandet og i friluftsliv. Dessuten et trygt sted å bo. 

Et trygt sted å bo? Hvor bor du nå da? 

Anonymkode: 4c809...e22

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor på Østlandet. Har i lengre tid prøvd å kontakt med ei spennende kvinne som jeg kunne lære og kjenne, også seksuelt, og som elsker mye sex. 

Skrevet

kanskje sex partner i første omgang.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hard sex. deilig sex, intim sex.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hard sex. deilig sex, intim sex.

Jeg tror jeg kan si med sikkerhet at de fleste av oss kvinner ønsker mer enn det av en partner. Det du nevner der er bonusen. Hva han ellers har å by på er viktigere. Og da mener jeg ikke materielt og økonomisk, selv om han bør kunne forsørge seg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Er du 10 år gammel??

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg kan si med sikkerhet at de fleste av oss kvinner ønsker mer enn det av en partner. Det du nevner der er bonusen. Hva han ellers har å by på er viktigere. Og da mener jeg ikke materielt og økonomisk, selv om han bør kunne forsørge seg selv. 

det forstår jeg, hun trenger å vise sin kandidatur. Men det blir viktig å ha sex med henne. God kjemi, sammen oppnå masse gleder. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det forstår jeg, hun trenger å vise sin kandidatur. Men det blir viktig å ha sex med henne. God kjemi, sammen oppnå masse gleder. 

Det er klart, men du unngår å svare på hva du har å tilby, utover sex. Det er jo det du må bruke for å oppnå å få et forhold med sex. Å være komplett sjarmløs, å ikke kunne være en bra samtalepartner og støtte, å bo i et rotete høl, å ikke kle seg presentabelt, å ikke være renslig, og alt i alt ikke være en mann det vil være godt å være sammen med (utover sex) eller som man ikke kan vise seg med uten å føle skam = det kommer iheletatt ikke til sex. 

Så noe må du ha å by på, før det overhodet blir sex! 

• Liker 1
Skrevet

kan like gjerne ha to stykker samtidig.

Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart, men du unngår å svare på hva du har å tilby, utover sex. Det er jo det du må bruke for å oppnå å få et forhold med sex. Å være komplett sjarmløs, å ikke kunne være en bra samtalepartner og støtte, å bo i et rotete høl, å ikke kle seg presentabelt, å ikke være renslig, og alt i alt ikke være en mann det vil være godt å være sammen med (utover sex) eller som man ikke kan vise seg med uten å føle skam = det kommer iheletatt ikke til sex. 

Så noe må du ha å by på, før det overhodet blir sex! 

Her tror jeg du er innpå sakens kjerne og grunnen til at TS ikke får napp.

Nå er jeg mann, men om en usjarmerende uattraktiv dame hadde tatt kontakt og det eneste hun hadde å tilby var masse sex skulle hun fått gått i fred for min del.

Om et menneske har sjarm, kunnskap, kapasitet og evne til å lære ting kan det kompensere for andre mangler.

Endret av ~Tor~
Skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...