AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Jeg har hormonspiral og har ikke opplevd ømme brystvorter på de 3 årene jeg har gått på hormonspiral. Jeg har testet meg og er ikke gravid. Men den siste uken har brystvortene mine vært ekstremt ømme! Det er ikke pga sår, trang bh, svette eller trening. Noen som har opplevd lignende eller har en forklaring? Anonymkode: 77d47...c45
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 14 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Eggløsning? Skal liksom ikke ha det på hormonspiral. Har ikke hatt noe symptomer på over 3 år 🤔 Anonymkode: 77d47...c45
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Jeg har med ujevne mellomrom samme problem, bortsett fra at for min del er hele og begge brystene ømme. Faktisk så mye at jeg må holde på brystene når jeg løper i trapper el, selv om jeg har på en passende BH. Og mine bryster er ikke store, men bevegelse er vondt i de periodene. Like plutselig som det kommer er det borte igjen. Anonymkode: 6476c...dee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Glemte å si at jeg har gått på hormonspiral i 18 år. Anonymkode: 6476c...dee
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Glemte å si at jeg har gått på hormonspiral i 18 år. Anonymkode: 6476c...dee Leste nå at som oftest stopper eggløsning med hormonspiral. Så det var nok eggløsning...følte meg skikkelig oppblåst og vannete i kroppen og husker jeg hadde samme symptomer før jeg startet med det. Begynner å bli bedre nå heldigvis 😊 Anonymkode: 77d47...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå