AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #21 Skrevet 29. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er både bifil og biseksuell. Kan altså både forelske meg i kvinner og menn, og tenner på sex med både kvinner og menn. MEN jeg kan leve i et langt forhold med mann uten å ha sex med kvinner, men tror at jeg hadde slitt litt med å leve med en kvinne, uten sex med en mann. Det optimale forhold for meg hadde bestått av to kvinner og en mann. Jeg har fått oppleve det, men det varte dessverre ikke. Selv om man identifiserer seg som ditt eller datt finnes det nyanser i det. Ulik vekting på en måte. Jeg kan bli like intenst forelsket i en kvinne som i en mann, men selv om sex med kvinner er fantastisk, så opplever jeg at jeg trenger sex med mann mer, og at det ville være svært vanskelig for meg å velge det helt bort. Jeg er kvinne. Anonymkode: db502...0a8 Er det menn eller pikk du savner om du er i forhold med en kvinne? Er jo bare å kjøpe strap on liksom? Anonymkode: 01a0a...983
smalls Skrevet 29. desember 2018 #22 Skrevet 29. desember 2018 (endret) 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det menn eller pikk du savner om du er i forhold med en kvinne? Er jo bare å kjøpe strap on liksom? Anonymkode: 01a0a...983 Jeg er ikke den du siterte, men strap on blir overhodet ikke det samme. Når en mann har fleshlight, så blir ikke det det samme som å ha sex med en ekte kvinne Endret 29. desember 2018 av smalls
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #23 Skrevet 29. desember 2018 2 hours ago, smalls said: Jeg er ikke den du siterte, men strap on blir overhodet ikke det samme. Når en mann har fleshlight, så blir ikke det det samme som å ha sex med en ekte kvinne Ikke sammenlignbart, med mindre man fester fleshlighten på et annet menneske. Man kan jo bli pult av et annet menneske med strap on. Anonymkode: 01a0a...983
smalls Skrevet 29. desember 2018 #24 Skrevet 29. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sammenlignbart, med mindre man fester fleshlighten på et annet menneske. Man kan jo bli pult av et annet menneske med strap on. Anonymkode: 01a0a...983 Poenget er at å bli tatt med en strap on ikke er det samme som å bli knullet av mann
SlemUlv Skrevet 29. desember 2018 #25 Skrevet 29. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sammenlignbart, med mindre man fester fleshlighten på et annet menneske. Man kan jo bli pult av et annet menneske med strap on. Anonymkode: 01a0a...983 Et annet menneske kan fint føre fleshligten 😛 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå