AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Hvor mye skal til for å kalle seg biseksuell? Holder det å ha lyst til å ligge med en av samme kjønn? Må man være forelskelsket? Eller er man ikke biseksuell før man fysisk har gjort det? Anonymkode: 85027...5bc
SlemUlv Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Biseksuell går på å ha seksuell tiltrekning mot begge kjønn. BiFIL går også på følelser 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Biseksuell går på å ha seksuell tiltrekning mot begge kjønn. BiFIL går også på følelser Å. Da lærte jeg noe nytt. Bifil da. Må man fysisk ha ligget med noen for å være det? Anonymkode: 85027...5bc
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 For tenk om man prøver og finner ut at det ikke var,så stas allikevel? Beklager surresvar, men er litt forvirret. Anonymkode: 85027...5bc
SlemUlv Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å. Da lærte jeg noe nytt. Bifil da. Må man fysisk ha ligget med noen for å være det? Anonymkode: 85027...5bc Nei, forelsker du deg i begge kjønn, er du bifil Jeg sa lenge jeg var bifil, men heteroseksuell, da jeg ikke ville ha sex med kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Biseksuell går på å ha seksuell tiltrekning mot begge kjønn. BiFIL går også på følelser Bifil/biseksuell, akkurat det samme. Tror det handler mer om selvforakt og at mange bi folk ikke tør å innrømme at de får følelser for begge, og dermed unnskylder seg med at sex liker de kun med det samme kjønn. Mens med motsatt at det er sex og følelser. For noe tull. Anonymkode: db6f7...0e3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #7 Skrevet 28. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bifil/biseksuell, akkurat det samme. Tror det handler mer om selvforakt og at mange bi folk ikke tør å innrømme at de får følelser for begge, og dermed unnskylder seg med at sex liker de kun med det samme kjønn. Mens med motsatt at det er sex og følelser. For noe tull. Anonymkode: db6f7...0e3 Nei, det er det ikke. Anonymkode: 86478...caf 3
SlemUlv Skrevet 28. desember 2018 #8 Skrevet 28. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bifil/biseksuell, akkurat det samme. Tror det handler mer om selvforakt og at mange bi folk ikke tør å innrømme at de får følelser for begge, og dermed unnskylder seg med at sex liker de kun med det samme kjønn. Mens med motsatt at det er sex og følelser. For noe tull. Anonymkode: db6f7...0e3 Nei, deg er 2 forskjellige ting. Og har egne definisjoner i ordboken. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #9 Skrevet 28. desember 2018 3 minutter siden, SlemUlv skrev: Nei, deg er 2 forskjellige ting. Og har egne definisjoner i ordboken. Link?:)) Anonymkode: db6f7...0e3
SlemUlv Skrevet 28. desember 2018 #10 Skrevet 28. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link?:)) Anonymkode: db6f7...0e3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #11 Skrevet 28. desember 2018 bifil bifil a1 (fra latin; av II bi- og -fil) om person: som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn; til forskjell fra homofil, heterofil biseksuell bi|seksuell adj. 1 om person: som kjenner seksuell tiltrekning mot begge kjønn, bifil Anonymkode: c17b5...1ac
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #12 Skrevet 28. desember 2018 12 minutter siden, SlemUlv skrev: 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: bifil bifil a1 (fra latin; av II bi- og -fil) om person: som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn; til forskjell fra homofil, heterofil biseksuell bi|seksuell adj. 1 om person: som kjenner seksuell tiltrekning mot begge kjønn, bifil Anonymkode: c17b5...1ac Men da må jo noe også hete heteroseksuell og homoseksuell da?? Anonymkode: db6f7...0e3
SlemUlv Skrevet 28. desember 2018 #13 Skrevet 28. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men da må jo noe også hete heteroseksuell og homoseksuell da?? Anonymkode: db6f7...0e3 Hvorfor det? bare fordi vi er så heldig å ha forskjellig ord for det på bi? Det MÅ ikke være likt :s Men jeg vet om mange som bruker heterofil og homofil, på samme måte som bifi. Og homoseskuell og heteroseksuell på samme måte som bisesksuell 😛
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #14 Skrevet 28. desember 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye skal til for å kalle seg biseksuell? Holder det å ha lyst til å ligge med en av samme kjønn? Må man være forelskelsket? Eller er man ikke biseksuell før man fysisk har gjort det? Anonymkode: 85027...5bc Jeg regner meg som biseksuell men samtidig heterofil; jeg er en mann som tenner seksuelt både på menn og damer, uten at jeg har prøvd noe med menn. Forelska blir jeg bare i damer. Merkelapper er uansett en teit greie, som egentlig bare er med på å dømme folk. Anonymkode: d4407...b43 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #15 Skrevet 28. desember 2018 1 time siden, SlemUlv skrev: Hvorfor det? bare fordi vi er så heldig å ha forskjellig ord for det på bi? Det MÅ ikke være likt :s Men jeg vet om mange som bruker heterofil og homofil, på samme måte som bifi. Og homoseskuell og heteroseksuell på samme måte som bisesksuell 😛 Du sa at bifil og biseksuell er forskjellig? Da er vell heterofil og heteroseksuell forskjell, og samme med homofil og homoseksuell?? 🤔🤔 Anonymkode: db6f7...0e3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #16 Skrevet 29. desember 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg regner meg som biseksuell men samtidig heterofil; jeg er en mann som tenner seksuelt både på menn og damer, uten at jeg har prøvd noe med menn. Forelska blir jeg bare i damer. Merkelapper er uansett en teit greie, som egentlig bare er med på å dømme folk. Anonymkode: d4407...b43 Man må jo kalle ting noe. Så merkelapper må man nesten ha. Anonymkode: 85027...5bc
smalls Skrevet 29. desember 2018 #17 Skrevet 29. desember 2018 Ser på meg selv som biseksuell. Liker å ha sex med jenter, men kunne sldri vært i forhold med en jente. Liker menn bedre.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #18 Skrevet 29. desember 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må jo kalle ting noe. Så merkelapper må man nesten ha. Anonymkode: 85027...5bc Nei, det er jo det som fucker opp samfunnet. Merkelapper. La mennesker gjøre som de føler for, som mann kan jeg like sex av og til med rett mann. Kun sex for min del, jeg likestiller ikke begge kjønn siden det er MANGE fler kvinner enn menn jeg kunne hatt sex med. Lever bare en gang, kjedelig å ikke nyte alle sine lyster. Kun usikkre mennesker som bruker tid på å trykke ned de som liker anre ting enn de selv gjør. Anonymkode: b40d7...27e 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #19 Skrevet 29. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er jo det som fucker opp samfunnet. Merkelapper. La mennesker gjøre som de føler for, som mann kan jeg like sex av og til med rett mann. Kun sex for min del, jeg likestiller ikke begge kjønn siden det er MANGE fler kvinner enn menn jeg kunne hatt sex med. Lever bare en gang, kjedelig å ikke nyte alle sine lyster. Kun usikkre mennesker som bruker tid på å trykke ned de som liker anre ting enn de selv gjør. Anonymkode: b40d7...27e Det har jo ikke noe med å trykke ned andre å gjøre. Anonymkode: 85027...5bc
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #20 Skrevet 29. desember 2018 Jeg er både bifil og biseksuell. Kan altså både forelske meg i kvinner og menn, og tenner på sex med både kvinner og menn. MEN jeg kan leve i et langt forhold med mann uten å ha sex med kvinner, men tror at jeg hadde slitt litt med å leve med en kvinne, uten sex med en mann. Det optimale forhold for meg hadde bestått av to kvinner og en mann. Jeg har fått oppleve det, men det varte dessverre ikke. Selv om man identifiserer seg som ditt eller datt finnes det nyanser i det. Ulik vekting på en måte. Jeg kan bli like intenst forelsket i en kvinne som i en mann, men selv om sex med kvinner er fantastisk, så opplever jeg at jeg trenger sex med mann mer, og at det ville være svært vanskelig for meg å velge det helt bort. Jeg er kvinne. Anonymkode: db502...0a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå