Gå til innhold

Sted å lese i Oslo på dagtid på søndag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer i Bergen, men bor i Oslo. Jeg skal ha eksamen i starten av januar og lurer på om det er noen steder i Oslo hvor man kan lese på søndag. 

Anonymkode: 1f0c2...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bibliotek?

Anonymkode: 422ba...29f

Skrevet

I vestibylen på et hotell? Det er jo ingen som vet om du bor der eller ei.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, men må man ha nøkkelkort for å komme inn? 

Pleier ikke å trenge det for å komme inn i bygget, men dette var kanskje litt sent. 

Anonymkode: e90c7...102

Skrevet

Du burde få deg lånekort på Deichmanske og registrere deg så du kan bruke bibliotekene med utvidet åpningstid. Du får en kode som du kan bruke for å låse deg inn på Tøyen, Stovner og Majorstua (kanskje flere) mellom 07.00 og 23.00 hver eneste dag. 

Skrevet

Kulturhuset ved Youngstorget kan jo funke bra :) Vet ikke om de har åpent på søndag men sjekk hjemmesiden.

Liebling øverst på løkka, der er det mange som jobber og leser - men det er populært så ofte fullt.

Mesh Cafe i sentrum :) 

Anonymkode: 53f7f...cb4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kulturhuset ved Youngstorget kan jo funke bra :) Vet ikke om de har åpent på søndag men sjekk hjemmesiden.

Liebling øverst på løkka, der er det mange som jobber og leser - men det er populært så ofte fullt.

Mesh Cafe i sentrum :) 

Ok både Liebling og Mesh er visst stengt for julen, men Kulturhuset har åpent 11 - 03 idag.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Pleier ikke å trenge det for å komme inn i bygget, men dette var kanskje litt sent. 

Anonymkode: e90c7...102

Takk, sjekket der i dag og man måtte ha nøkkelkort. Heldigvis slapp noen meg inn så det ordnet seg. :)

Skrevet

Hjemme?

Anonymkode: f47df...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...