AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Hei dere, har dere noen gang opplevd at dere promper under sex? Jeg har opplevd det en gang når en fyr slikket meg, og det var IKKE moro! Ble lukt å greier, nei fysj! Ante ikke hvor det kom fra, HELT uventet, og helt siden den gang er jeg livredd for at det skal skje igjen! Jeg er kvinne så det er sagt🙈 Menn: Har dere opplevd at dama deres fiser under akten? Er jo ikke sånn at man er klar over det, men med diverse støt osv, kan det jo påvirke litt her og der! Huff så grusomt! Anonymkode: d6528...2d5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Ja flere ganger. Det skjer! Hvis jeg feks sitter oppå og jobber med bekkenet kan det skje at pikken støter bak mot tarmen og presser ut luft. Ganske ulekkert, men det skal godt gjøres å både nyte sex og ikke fise ila et helt sexliv. Anonymkode: 999ef...524
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Ja det har skjedd. Vært i fast forhold, og det har ikke vært verdens undergang. Aldri skjedd når jeg ble slikket heldigvis. Første gang jeg brukte butplug på en tidligere kjæreste feis han da han knullet meg etterpå. Det var ganske morsomt, for han snudde seg brått og trodde noen sto bak ham. Skjønte ikke med en gang at det var ham selv. Har faktisk aldri skjedd meg etter analsex. Anonymkode: ff4ed...065 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 Shit happens. Mannen min slapp rett som det var en promp når han kom, nøs eller hostet. Ikke spesielt delikat å få den konsentrerte gasskya rett i fleisen når jeg sugde ham til orgasme, men det var jo ikke akkurat noe han kunne noe for. Anonymkode: 00547...e08 1
bjone Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det har skjedd. Vært i fast forhold, og det har ikke vært verdens undergang. Aldri skjedd når jeg ble slikket heldigvis. Første gang jeg brukte butplug på en tidligere kjæreste feis han da han knullet meg etterpå. Det var ganske morsomt, for han snudde seg brått og trodde noen sto bak ham. Skjønte ikke med en gang at det var ham selv. Har faktisk aldri skjedd meg etter analsex. Anonymkode: ff4ed...065 Man blir jo litt forundret når det plutselig skjer. 1
bjone Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shit happens. Mannen min slapp rett som det var en promp når han kom, nøs eller hostet. Ikke spesielt delikat å få den konsentrerte gasskya rett i fleisen når jeg sugde ham til orgasme, men det var jo ikke akkurat noe han kunne noe for. Anonymkode: 00547...e08 Stø kurs og full konsentrasjon...🤪💨
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #7 Skrevet 28. desember 2018 Hva prater man ikke om når man har for mye fritid....🙄 Ja til kortere juleferie for arbeiderne👍🏻 Anonymkode: b889e...fef 2
bjone Skrevet 28. desember 2018 #8 Skrevet 28. desember 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva prater man ikke om når man har for mye fritid....🙄 Ja til kortere juleferie for arbeiderne👍🏻 Anonymkode: b889e...fef Hva er vel livet uten promp. Vil nå tro det er mer unnskyldt å prompe sånn plutselig enn å rape. Endret 28. desember 2018 av bjone 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #9 Skrevet 28. desember 2018 Joda, det har skjedd. Flirer godt av det. Anonymkode: 08de9...b77
Anim92 Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Kjæresten min feis første gang vi lå sammen.. han blei litt flau, sa sorry, mens jeg bare fniste og sa at sånt skjer. For sånt skjer! Har aldri opplevd det sjøl da, det skal sies 😂
smalls Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 Har skjedd. Verste var når jeg var rundt 17 og han slikket meg. Jeg måtte nyse og prompet han rett i trynet! Jeg bare latet som ingenting, men var kjempe flaut! Ville bare synke ned i jorda Skjedde en gang da for noen år tilbake og var ikke like flaut da. Skulle bytte stilling og kom en liten fis. Han bare "den var søt" og det var med eksen. Shit happens
heipådegsann Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 Har egentlig skjedd både meg og samboeren ganske mange ganger. Ikke under oralsex da heldigvis. Men jeg kan kjøre på med en promp i ny og ned når jeg får en skikkelig sterk orgasme. Slapper vel for mye av der nede 😂
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2019 #13 Skrevet 2. januar 2019 Har aldri skjedd meg heldigvis, hverken meg eller partneren. Anonymkode: 66a02...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå