Gå til innhold

Treningstøy og skitøy til kortvokst overvektig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det mulig å finne treningstøy OG skiklær til meg som er 162 høy og 91 kg?? Holder på å gå ned i vekt, men finner ingen klær som passer (ikke vanlige klær heller...). Jeg har epleform, dvs stor mage og byste, samt tynne pinner til ben... Finner jeg noe som passer rundt livet, henger og slenger rumpa, samt at jeg må brette opp buksa flere ganger, noe som er vanskelig med skibukse eller turbukse... For 15 år siden var dette ikke noe problem, men nå finner jeg ingenting :( Tips til hvem som lager fritidsklær til overvektige damer som ikke er 180 høy? Og som er epleform? Mister all motivasjon til trening og skiturer når jeg ikke har noe å ha på meg :(

Anonymkode: 6eed2...b36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg med på denne her, for jeg føler med deg!

Ser at Stormberg har noen turbukser i kortere lengde i store størrelser, men har ikke prøvd dem selv enda. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Eske skrev:

Henger meg med på denne her, for jeg føler med deg!

Ser at Stormberg har noen turbukser i kortere lengde i store størrelser, men har ikke prøvd dem selv enda. 

Skal prøve Stormberg :)

Anonymkode: 6eed2...b36

• Liker 1
Skrevet

Eller hva med en gravid-bukse? De er jo store/tøyelige over magen og normal rundt baken.

Anonymkode: 5eb06...9bc

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller hva med en gravid-bukse? De er jo store/tøyelige over magen og normal rundt baken.

Her ser du stormbergs utvalg av slikt https://www.stormberg.com/no/kampanje/mammaklaer/

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en fjellrevenbukse med korte ben bestilt fra Sverige. Passer ypperlig. I tillegg trykknapper nederst så du kan stramme mer fremfor å brette.

Anonymkode: 15547...82e

• Liker 1
Skrevet

Trodde du mente kortvokst som i dverg jeg.. 

Anonymkode: a3a51...2b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...