Gå til innhold

Hva er ditt seksuelle nyttårsforsett/ønske for 2019?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker du aller mest at skal skje innen sex i 2019?

(Inspirert av tråden om sexlivet i 2018)

Anonymkode: 8b448...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig bare at vi finner oss en kjæreste til. 

• Liker 1
Skrevet

Ideelt sett ville jeg ha ønsket å finne "den rette" som bare alt klaffet med, inkludert det seksuelle. Som alt bare føltes naturlig med og hvor vi var helt ville etter hverandre.

Om ikke det skjer, hadde det uansett vært fint med en seksualpartner eller to i løpet av året. Ons er ikke det mest interessante, så gjerne en fast partner.

Når det gjelder "hva" jeg ønsker skal skje innen sex i 2019, så vil jeg si utenom vanlig samleie så ønsker jeg å slikke en jente. Noe så grundig..:sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Min ønskedrøm for 2019, er at min kone finner igjen sexlysten, og får overskudd til å elske litt oftere.

i 2018, har sykdom ført til mindre sexslyst, og hun orker ikke så ofte, jeg savner virkelig nærheten, kontakten og den deilige følelsen vi har når vi har sex. Håper inderlig det skjer oftere i 2019.

• Liker 1
Skrevet

Sex med noen jeg er forelsket i. Savner det. På andreplass kommer sex med en fast partner som er litt gal og impulsiv så sexen er alt annet enn rutine.

Anonymkode: fec99...e72

Skrevet

Mitt ønske for 2019 er å finne meg bolig så jeg kan flytte ut og bli formelt separert fra mannen min, og så få utforske min forholdsvis nyoppdagede bifile/lesbiske legning. Så jeg håper på å få oppleve sex med en jente. Men siden jeg bor på et lite sted så er vel sjansen for det forholdsvis liten, dessverre. 

Anonymkode: 2f48b...00a

Skrevet

At mannen får potensen tilbake.. 

Anonymkode: 232ec...2c8

Skrevet

At jeg manner meg opp til å snakke mer om sex med typen. Få piffet litt opp i sexlivet. 

Og at han prøver å få meg til å komme oralt. Det hadde vært deilig👍

Anonymkode: 99b39...e07

Skrevet

At sexlivet kommer skikkelig i gang igjen. Nå har vi vert så mye syke at sex ikke har vert noe vi har hatt så lyst på. 

Skrevet

Jeg er en person som ikke har ons eller tilfeldig sex fordi jeg ikke synes det passer for meg og etter et brudd i fjor så har jeg ikke hatt sex siden da. Sexen med forrige partner var heller ikke særlig bra og jeg følte at jeg undertrykket den siden av meg selv på en måte.

Så det jeg ønsker er å først og fremst ha sex igjen og så håper jeg at det kan bli bra sex der ting klaffer mellom oss. Helst med en jeg har følelser for.

Anonymkode: f3d77...db7

Skrevet

Mitt seksuelle nyttårsforsett er å bli mer myk i senga. Har en greie for playrape, men bare hvis dama ikke vet om det på forhånd. Det har resultert i dårlig stemning noen få ganger, selvom jeg alltid hvisker at "høyesterettsjustitiarius" er safe-word. Uansett blir jeg veldig hard når de "prøver å unnslippe" (dette er jo bare lek) og det har gjort at jeg har fått brist på penisen et par ganger. Har ikke oppsøkt lege, men håper å unngå det i fremtiden. Har hørt at det er lurt å si hyggelige ting mens man er kåt, sånn helt i begynnelsen, og kanskje kysse litt? Men det kan jo ta tid å omstille seg. Tenker det viktigste er å prøve, for å se om man er en myk person innerst inne. Jeg hadde en katt en gang som ble veldig redd hver gang ONSene skrek, og det er jo ikke akkurat hyggelig å oppleve som dyremenneske heller. Det ble veldig mye opp og ned, med inn- og utslipp og tørrformating midt på natta. DRITTLEI av det, for å si det sånn. Katter bør lære seg å holde ræv og kjeft lukket mens dens herre har sex. NO OFFENSE TIL DE SOM HATER SEX

Anonymkode: 18130...25b

Skrevet

Å få knullet han jeg er så ekstremt betatt av, vil virkelig gi han all nytelse han kunne ønsket seg, jeg er ikke typen som liker at menn kommer over meg eller liker å suge men jeg hadde likt å gjort det med han fordi jeg vil gi han alt. vil være deilig med han men synd han ikke vet jeg eksisterer nesten 😞

Anonymkode: f52c0...1a5

• Liker 1
Skrevet

At whiskyflaska kysser meg søtere enn før.

Skrevet

At jeg slanker meg litt, så jeg føler meg mer sexy. Mannen min får meg riktig nok til å føle meg sexy, men for min del, og for hans tror jeg at jeg hadde blitt mer løssluppen igjen dersom jeg av meg selv følte meg mer vel i kroppen min. Så... 10-15 kilo! 

Anonymkode: c5ba0...6ab

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt seksuelle nyttårsforsett er å bli mer myk i senga. Har en greie for playrape, men bare hvis dama ikke vet om det på forhånd. Det har resultert i dårlig stemning noen få ganger, selvom jeg alltid hvisker at "høyesterettsjustitiarius" er safe-word. Uansett blir jeg veldig hard når de "prøver å unnslippe" (dette er jo bare lek) og det har gjort at jeg har fått brist på penisen et par ganger. Har ikke oppsøkt lege, men håper å unngå det i fremtiden. Har hørt at det er lurt å si hyggelige ting mens man er kåt, sånn helt i begynnelsen, og kanskje kysse litt? Men det kan jo ta tid å omstille seg. Tenker det viktigste er å prøve, for å se om man er en myk person innerst inne. Jeg hadde en katt en gang som ble veldig redd hver gang ONSene skrek, og det er jo ikke akkurat hyggelig å oppleve som dyremenneske heller. Det ble veldig mye opp og ned, med inn- og utslipp og tørrformating midt på natta. DRITTLEI av det, for å si det sånn. Katter bør lære seg å holde ræv og kjeft lukket mens dens herre har sex. NO OFFENSE TIL DE SOM HATER SEX

Anonymkode: 18130...25b

Håper at du troller! 

Skrevet

Miste jomfrudommen

Anonymkode: 0e2e6...6a0

Skrevet

At helsa min blir bedre, som at vi kan ha oftere sex..... 1-2 ganger i mnd er litt for lite. Har heldigvis vært sammen i over 25 år, så vi har mye som holder oss sammen. 

Anonymkode: 9de47...003

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper at du troller! 

Åpenbart 😉

Anonymkode: 8b448...c72

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Miste jomfrudommen

Sikkert ikke noe problem. Hvis du ikke hadde vært anonym hadde du sikkert fått tilbud fra mange som ønsket å hjelpe. 

Skrevet
3 minutter siden, petterm skrev:

Sikkert ikke noe problem. Hvis du ikke hadde vært anonym hadde du sikkert fått tilbud fra mange som ønsket å hjelpe. 

Hadde jeg vært kvinne så kanskje. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...