AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Opplever det hver gang, hvis jeg må fise og tenker det passer fordi jeg er alene, så kommer det alltid folk. Går jeg ute på en vei, og jeg må fise, selv om det er en lite trafikert vei, så kan du garantere at en bil kommer i det jeg har sluppet en...da med åpent vindu selv på vinteren. opplevde dette en gang. Holdt på en jeg skjønte var litt sur, men måtte se meg bak før jeg slapp den og der kommer jammen en bil kjørende med åpent vindu. Sitter stort sett alene på rommet, men hadde sluppet en stor fis i stad som også luktet litt....da kommer da for faen meg mamma busende inn på rommet. Hvorfor er det slik? Hvis dere føler dere ensom, har jeg i hvertfall et forslag. FIS! da kommer det folk! Anonymkode: 59128...b50 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Aldri skjedd meg, men kan tenke meg at du overrekker situasjonen noe som gjør deg veldig stressa og da legger du merke til alle sånne ting. Jeg derimot, bryr meg fint lite om noen hører litt gassutslipp fra meg mens jeg er ute i fri luft. Anonymkode: d6f02...8ee
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Skal huske dette neste gang jeg føler meg ensom Anonymkode: ef7a3...ee4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 Tja, det har iallefall virket for meg en gang. Hadde innbrudd i huset, og politiet kom. De styrte på vel og lenge, men så gikk alle omsider. Nervøs i forhold til det som hadde skjedd og for å være alene i huset gjorde magen litt opprør, og jeg slapp en stor fis, som virkelig luktet. Da ringte det på, og ene politimannen kom tilbake for å ta noen flere bilder. Stakkars mann! Anonymkode: 85df4...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå