Gå til innhold

Huawei P20 pro eller Huawei Mate 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenker å teste ut Huawei siden de har fått så fantastiske tilbakemeldinger, men er veldig usikker på hvilken modell jeg skal velge.

P20 pro eller Mate 20 pro?

Det er jo noen lapper forskjell i prisen, har tittet på litt videoer om hva som er forskjellen på de, men de er engelske og syntes det er litt vanskelig å forstå engelske teknologi-ord.

Noen som har en av modellene og kan si noe om hva de syntes?

Eller prøvd begge?

Tips og tilbakemeldinger trengs sårt :)

Anonymkode: fa5dc...d23

Skrevet

Mate 20 har vel et kjipere kamera enn P20 pro. Mate20pro har enda litt bedre kamera enn p20 pro, men koster enda litt mer. Mate 20 pro ligger vel på rundt 10.000 mens p20 pro på 7000. 

Anonymkode: 0f642...d91

Skrevet

https://www.tek.no/artikler/test-huawei-mate-20-pro/447992

Enda større batteri, trådløs lading og hurtiglading...

Jeg har P20 pro og er godt fornøyd. Mate20 pro kom litt senere, det eneste jeg misunner den er vidvinkelkameraet, men synes ikke det er verdt de 2500 kr ekstra. 

USB-C er litt irriterende, må ha overgang til minijack, den snakker ikke sammen med anlegget i bilen via USB slik den gjør med iPhonen min (jeg har iPhone privat og P20Pro på jobb) På den andre side er USB C lettere å koble til enn de forbaskete micro USB, som er en plage å koble til feks i bilen i fart 😜 Må jo kjøre inn i en busslomme og bruke begge hender og begge øynene 😜

iphonen min har trådløs lading...jeg synes ikke det er så fantastisk, jeg. 

Å kunne dele strøm med andre mate20pro eiere er jo en fiffig detalj, men hvor ofte har man bruk for DET, liksom? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...