AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Heihei! Noen her som har erfaring med gode foundations til tørr hud? Som da gjerne er på den litt mer «dewy» siden? Jeg er spesielt rød i kinnene og ønsker dermed at den er nokså dekkende. 💄 Pris er ikke viktig! Anonymkode: be1ef...d39
Nerine_ Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 (endret) Bourjois healtymix foundation fungerer greit. Brukt beauty blender, ikke kost. Men jeg ville heller jobbet for å få bukt med den tørre huden. Har du prøvd å bruke Helosan som nattkrem? Jeg har ofte tørr hud, Helosan er det eneste som funker. Endret 28. desember 2018 av Nerine_
BettyCooper Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Guerlain lingerie de peau bruker jeg. Har selv tørr og rød hud😊 1
Frøknen Skrevet 4. januar 2019 #5 Skrevet 4. januar 2019 Mitt beste tips er å holde seg unna matte foundations og å bruke BeautyBlender for påføring.
Anonymjente123 Skrevet 4. januar 2019 #6 Skrevet 4. januar 2019 Om du har veldig tørr hud kan jeg anbefale Kiehl’s ultra facial cream under sminken!
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2019 #8 Skrevet 4. januar 2019 En som ligner Bourjoiz Healthy mix er Loreal sin True Match, men den er kanskje ikke like dekkende. Har brukt Loreal TM i mange år og liker at den ser så naturlig ut på huden. Et GODT tips er å bruke enten litt olje i kinn, panne og på hake i tillegg til fuktkrem før du legger foundation eller å blande en dråpe olje i foundation før den legges med fuktig svamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå