Gå til innhold

Om det ble krig i Norge.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er for gammel for å yte innsats som soldat, men kunne kanskje bidratt med andre oppgaver. 

:flagg: Er Vi som skal ta "Enkemann`s Jobbene" IMHO :link: (Seff. "Selge seg" DYREST MULIG !)

:reise:Pro Patria 🗡️

https://www.nrof.no/OM-NROF/Pro-Patria/Pro-Patria-nr--1---2018/

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde pakka bilen og kjørt til nabolandet! 

Anonymkode: e6dff...04f

Hvilket naboland? Hva får deg til å tro at det ville være tryggere i ett av nabolandene?

Anonymkode: 2cb58...85b

• Liker 3
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Tror du har missforstått helt. Slik det norske militæret er pr dags dato, som så mange andre NATO land, er vi en modul i et større fellesskap. Poenget er at vi skal få hjelp av de andre "modulene" om vi blir angrepet, og sammen danner vi et komplett forsvar. Det er tanken bak NATO, og spesialiseringen innenfor NATO. Norges oppgave om vi blir angrepet er å holde stand inntil hjelp, forsinke forsyninger, kutte samband osv. Det er vi helt kapable til. 

Anonymkode: 7f485...ae7

Har ikke mistforstått noen verdens ting. Kjenner til fler som har jobbet og jobber i militæret så får nok av info om hvor lite materiell vi faktisk har. Når det kommer til Nato tror jeg ikke noe på at andre Nato land er villig til å risikere en potensiell atomkrig (om fienden har atomvåpen) for å redde lille Norge. 

Skrevet

Hadde beskyttet familien. Hadde stoppet der, ikke gira på å dø i krig. Beskyttet min kone og mor. Alle andre får klare seg selv😅

Anonymkode: 7e5bc...94b

Skrevet
9 minutter siden, Morten1 skrev:

. Når det kommer til Nato tror jeg ikke noe på at andre Nato land er villig til å risikere en potensiell atomkrig (om fienden har atomvåpen) for å redde lille Norge. 

Nato kommer ikke til å tørre å la vær å blande seg inn, hvis ikke kan Russerne bare ta en etter en etter en.....

Så blir det opp til russerne om de vil trykke på knappen eller ikke, jeg tipper de velger å ikke gjøre det og heller trekker seg tilbake ;) 

Anonymkode: cc06d...ede

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min er yrkesoffiser og vi bor en av Norges største forsvarskommuner, så her er det klare retningslinjer heldigvis. Har eget tilfluktsrom i kjelleren ved akutte situasjoner. Ville tatt turen over fjellet til Sverige på lang sikt, og prøvd å komme i kontakt med øvrig familie som bor langt unna. 

Anonymkode: a95bd...4c7

Skrevet

Norge er fullt av besserwissere som ikke har noe de skulle sagt. 

Det er egentlig de som skal gjøre noe med det, men de gjør det ikke. 

Selveste besserwisserne. Men de er vel som han der ... saken.. som seilte av gårde i en båt. 

Som står der og bare: hjelp. Selveste livet mitt. Hulk nå gjør jeg det jeg har latet som hele livet mitt ikke betyr noe. Buuuhuuuuuu

Anonymkode: 7afca...edb

Skrevet

Ryddet for innlegg som fyrer opp under hat og brukerdebatt.

Edie, adm.

Skrevet
5 timer siden, Morten1 skrev:

Har ikke mistforstått noen verdens ting. Kjenner til fler som har jobbet og jobber i militæret så får nok av info om hvor lite materiell vi faktisk har. det kommer til Nato tror jeg ikke noe på at andre Nato land er villig til å risikere en potensiell atomkrig (om fienden har atomvåpen) for å redde lille Norge. 

Bruddet deres på taushetsplikten gjør at man ikke kan stole på det de sier.

Skrevet

Jeg hadde føyd meg etter okkupasjonsmakten for å få en best mulig situasjon for meg og mine. Akkurat som jeg hadde gjort hadde jeg levd under 2VK.

Anonymkode: afee0...3cc

Skrevet

Tror dere det blur krig??

hva skjer med atomkrig? Kan noen bare trykke på en knapp så blur hele Norge strøket med?? Dør vi med engang eller vil vi lide?? 

Jeg hadde tatt selvmord med engang det kom krig. Er livredd for slikt.

Anonymkode: 761f2...b64

Skrevet (endret)
På 29.12.2018 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sÅ FAEN IKKE FØYD MEG...

På 30.12.2018 den 6.40, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde tatt selvmord med engang det kom krig. Er livredd for slikt.

FAEN IKKE føyd meg etter okkupasjonsmakten... GRRRR...... 

forside%20nr%201%20-%202018%20%E2%80%93%20lite%20bilde.jpg

https://www.nrof.no/OM-NROF/Pro-Patria/Pro-Patria-nr--1---2018/

spikket knokene...

slipt fortennerforside%20nr%201%20-%202018%20%E2%80%93%20lite%20bilde.jpg

DREPT FOR FOTE ... FOR NORGE ...

forside%20nr%201%20-%202018%20%E2%80%93%20lite%20bilde.jpgAA

Endret av Sliten&kjørt51
Facts...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...