Gå til innhold

Alternativ til Kolokrem

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Noen som kan anbefale et greit alternativ til Kolokrem for å farge øyenbrynene(Permanentfarge, ikke pudder eller blyant)? Har etter to års bruk plutselig begynt å reagere på Kolokremmen. Bruker fargen askebrun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Depend har jo også permanentfarge? I stedenfor det pulveret til kolokrem bruker det hydrogenperoksid. Vet ikke hva du reagerer på, men kan jo eventuelt være verdt et forsøk?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Pulver i kolokrem?? I min pakke er det en tube med farge og en sånn dryppeflasketing med hydrogenperoxid...

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Har heller ikke sett noe pulver i kolokrem.

Gjest borghild
Skrevet

Sprittusj. Bruker det selv, sitter i månedsvis.

Skrevet

Mange år siden jeg har kjøpt Kolokrem, sikkert 6-7, men da hadde de iallfall et lite reagensrør med hvitt pulver som du blandet ut i den vesle tuben med krem.

Derfor jeg gikk over til Depend, fordi den ble mer tyntflytende og lettere å påføre! Tydelig at Kolokrem har lagt om konseptet. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Sprittusj. Bruker det selv' date=' sitter i månedsvis.[/quote']

Du tuller nå???????????????????????????????????????????????????????? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Mange år siden jeg har kjøpt Kolokrem, sikkert 6-7, men da hadde de iallfall et lite reagensrør med hvitt pulver som du blandet ut i den vesle tuben med krem.

Derfor jeg gikk over til Depend, fordi den ble mer tyntflytende og lettere å påføre! Tydelig at Kolokrem har lagt om konseptet. :wink:

Vet du om Depend selges på de "vanlige" butikkene som cubus, hm eller lign?

Gjest borghild
Skrevet

nei, jeg tuller ikke. Sprittusj funker veldig bra, billig er det også. Sprittusjen holder i flere år før den blir oppbrukt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja ,det var før det lå i et rør.Nå er det i en tube.

Skrevet

Jeg bruker øyenskygge jeg.... :roll: er det dumt det kanskje? Bruker en brun matt farge..... Har prøvd blyanter, men synes det blir så "strekete" og av og til så klumper blyanten også.....

Skrevet

Jeg har en helt super øyenbrynsblyant fra Christian Dior (vanlig kajal etc. funker IKKE -det MÅ være en spesialblyant for øyenbryn). Man skal tegne lette strøk MED hårene. Bak på blyanten jeg har er det en slags "gummipute" eller hva det nå er. Denne bruker man til forsiktig å "dra" ut strekene man har tegnet. Helt tilslutt tar jeg litt hårgele eller rosebudsalve på en øyenbrynskost, og "grer" til jeg får den fasongen jeg vil. Resultatet blir helt knallsupert!

Nell :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Øyenbrynsfargen fra Depend er OK, og sitter i ca fire uker (min erfaring, men det samme gjør farge hos hudpleier/frisør på mine bryn)

Skrevet

nei, jeg tuller ikke. Sprittusj funker veldig bra, billig er det også. Sprittusjen holder i flere år før den blir oppbrukt.

Det kan UMULIG se bra ut!!! :o

Depend er like bra som de som blir brukt i salonger.

Gjest northstar i. i.
Skrevet
Det kan UMULIG se bra ut!!! :o

Depend er like bra som de som blir brukt i salonger.

Hvordan er fargeutvalget i Depend?

Skrevet

Sort og brun i hvertfall. Mulig de har grå også, ellers får du jo det om du ikke lar det sitte på så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...