Gå til innhold

Det kommer da for faen meg bare mørke menn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kommer det bare menn? på disse båtene som seiler til Europa? jævla irriterende det der... selvfølgelig vil de til Norge....

Anonymkode: b3b19...242

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste vil til Tyskland, Frankrike eller Storbritannia. At de fleste vil til Norge er vel løgn.

Det kommer heller ikke bare menn. 

Anonymkode: e0afe...a22

• Liker 12
Skrevet

OK... 

Anonymkode: 37d3a...1fa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste vil til Tyskland, Frankrike eller Storbritannia. At de fleste vil til Norge er vel løgn.

så på nyhetene. er det virkelig ikke nok menn her snart? 

• Liker 3
Skrevet

Det er også lov å tenke at det kanskje er mennene som er fysisk i stand til å foreta en slik reise.. For så å kunne få kone og barn transportert trygt når han har fått asyl? Det er kanskje umoralsk å etterlate dem igjen hvis det er så ille der, men jeg hadde aldri tatt med meg uskyldige barn på en slik reise! 

Anonymkode: 845c3...aa1

• Liker 10
Skrevet

Det er slutt på den tiden staute, blonde og blåøyde vikinger kom båtveien så her må du nok ta til takke med de mørke.

Eller var det bare et utløp for generell rasisme du vill ha?

Anonymkode: be333...aeb

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også lov å tenke at det kanskje er mennene som er fysisk i stand til å foreta en slik reise.. For så å kunne få kone og barn transportert trygt når han har fått asyl? Det er kanskje umoralsk å etterlate dem igjen hvis det er så ille der, men jeg hadde aldri tatt med meg uskyldige barn på en slik reise! 

Og så er det nok lettere for en mann å skaffe sted å bo og evt jobb osv. 

Så det er ikke så rart at den som skal være forsørgeren drar i forveien og så sender bud på kone og barn etterpå. 

Anonymkode: 8c488...f17

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er slutt på den tiden staute, blonde og blåøyde vikinger kom båtveien så her må du nok ta til takke med de mørke.

Eller var det bare et utløp for generell rasisme du vill ha?

Anonymkode: be333...aeb

Ååååh.. herregud. hadde jeg laget en tråd der jeg skrev at jeg innledet et forhld med en sånn mann hadde folk begynt
"så naiv du er" 
"ja dere norske kvinner foretrekker jo mørke menn" 
"kulturforskjeller"
"mange er kriminelle"
Og liste fortsetter.

Når man kritiserer det, så er man plutselig rasist. fascinerende. er nok ikke rasist, men jeg er så lei av at folk får barn og så skal de ta med seg alt til vesten. blir Norge fattig som på 30-tallet og vi har vinteren her i tillegg, så reiser de igjen fort skal du se.
Blir da faen meg ikke igjen jobber, plasser generelt eller ressurser til alle mennesker på jorden. 
Se tilbake på 80-tallet....fredelig, renere og godt.. nå? kaos alle steder. kamp om arbeidsplasser. 

• Liker 8
Skrevet

Kjønnsbalansen er i ferd med å endre seg i Europa, og det kan føre meg seg svært negative konsekvenser. Forskere har allerde vært ute og advart mot dette. 

Anonymkode: 6409b...d4e

• Liker 6
Skrevet

har du ikke viktigere ting å bry deg om enn kjønnet på de som kommer reisende fra forferdelige omstendigheter? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, MissLuluX skrev:

har du ikke viktigere ting å bry deg om enn kjønnet på de som kommer reisende fra forferdelige omstendigheter? 

hvorfor er det så vanskelig å få inn menn fra visse andre land da? mens de jeg minst vil ha de kommer selvfølgelig... 

• Liker 2
Skrevet

haha,'' de jeg minst vil ha de kommer selvfølgelig '', ja fordi du tror de kommer for din del? :)

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er det så vanskelig å få inn menn fra visse andre land da? mens de jeg minst vil ha de kommer selvfølgelig... 

Hvilke land vil du ha fra da? Litt fra her og der? Jeg kan hente et utvalg til deg kanskje?

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke bedre av at deres koner, mødre og barn kommer etterpå. Norge har ikke råd til å ta seg av alle som kommer.

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så er det nok lettere for en mann å skaffe sted å bo og evt jobb osv. 

Så det er ikke så rart at den som skal være forsørgeren drar i forveien og så sender bud på kone og barn etterpå. 

Anonymkode: 8c488...f17

Lol. Kone og barn sitter igjen iblant krig og kjeltringer mens 'mannen' reiser mot et bedre liv. Sender bud etter kona 1-2 år senere når han har ting på stell? Det er så nobelt at jeg kjemper for å holde tårene tilbake.

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, Salvie skrev:

Blir ikke bedre av at deres koner, mødre og barn kommer etterpå. Norge har ikke råd til å ta seg av alle som kommer.

nei....overbefolkning. synd kroppene deres kan bære frem barn egentlig :( mennesker har bare ført til eledighet og jeg er flau over å være menneske.

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow. 

Det er som å høre denne samtalen

kari: tenk at det snør så mye og at all snøen skulle komme til akkurat oss!!

linda: det er ikke sant... det er snø på fjelltoppene, det er snø på Nordpolen. Hvordan våger du. 

Kari: relevant person du, jeg klarer ikke å matche relevansen din... jaja synd for meg og bra for deg. Adjø. 

Anonymkode: 96af7...aa5

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei....overbefolkning. synd kroppene deres kan bære frem barn egentlig :( mennesker har bare ført til eledighet og jeg er flau over å være menneske.

Jeg er også flau over å være menneske. 

Tenk om bare mennesker holdt litt mer kjeft, da. 

Har oppdaget at selv de mest uattraktive vesener har krevet oppmerksomhet. Til og med disse vesene klarer å dikte opp en unnskyldning for at ingen liker å se på dem. 

Sikkert noe om at jeg er sjalu. Det er det første og beste svaret til de fleste mennesker. PROBLEM LØST. 😛 

altså. Man snakker ikke til slike personer. 

Anonymkode: 96af7...aa5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjønnsbalansen er i ferd med å endre seg i Europa, og det kan føre meg seg svært negative konsekvenser. Forskere har allerde vært ute og advart mot dette. 

Anonymkode: 6409b...d4e

Det er ikke bare i Europa kjønnsbalansen er i ferd med å endre seg. I Syria ønsker kvinnene mennene sine tilbake. De er i stort overtall, de mangler menn. Vi vil ikke ha dem, ikke trenger vi dem og ikke er de til nytte. Syriske kvinner vil ha dem tilbake, de vil bygge opp landet sitt. Vinn-vinn. Send dem hjem!

https://voiceofeurope.com/2018/12/syrian-women-to-the-eu-kick-our-men-out-and-send-them-home-we-need-them-here/

Anonymkode: a6fe3...83d

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...