AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Hei, får man tilgang til alle de samme loungene med Nordea Premium som man får med Nordea Black eller Platinum? Ser heller ikke på nett hvordan man får Black og Platinum, kun Premium.. noen som vet? Anonymkode: 64014...006
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Igjen, et enkelt søk på Google «Nordea Premium Lounge» som tok 10 sekunder så dukket dette opp. Vet brukere av Kvinneguiden hvordan Google fungerer? Tar jo lengre tid å skrive en innlegg her enn det tar å bruke google. I de fleste tilfeller så får man bedre svar ved å goggle da den ikke «synser» og er full av surmaga troll og kverulanter. Når det er sagt, jeg anbefaler deg å skaffe deg appen som blir nevnt. Du har for eksempel ikke tilgang til SAS sine lounger da de fleste du har tilgang til er «comtract lounges», noen er bra og noen er som et rottereir. Anonymkode: 1fc32...ab2 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Igjen, et enkelt søk på Google «Nordea Premium Lounge» som tok 10 sekunder så dukket dette opp. Vet brukere av Kvinneguiden hvordan Google fungerer? Tar jo lengre tid å skrive en innlegg her enn det tar å bruke google. I de fleste tilfeller så får man bedre svar ved å goggle da den ikke «synser» og er full av surmaga troll og kverulanter. Når det er sagt, jeg anbefaler deg å skaffe deg appen som blir nevnt. Du har for eksempel ikke tilgang til SAS sine lounger da de fleste du har tilgang til er «comtract lounges», noen er bra og noen er som et rottereir. Anonymkode: 1fc32...ab2 Haha, du klarer jo ikke å svare på et av spørsmålene engang... bra jobba! Anonymkode: 64014...006
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 Har du lest artikkelen eller lastet ned appen på telefonen din? Neppe. Da hadde du funnet informasjonen du søker etter med tanke på premium, gold, Black og premium. Har du sjekket Nordea sine sider, MasterCard sine sider, neppe. Blir for dumt å forvente at andre skal gjøre jobben for deg, er glad du ikke har mer enn 4 gratis Lounge tilganger i året. Sjangsen for at jeg treffer deg er da såpass liten da jeg tror du er en av de latterlige folkene som tror de eier hele flyplassen bare fordi de er inne i loungen. Anonymkode: 1fc32...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du lest artikkelen eller lastet ned appen på telefonen din? Neppe. Da hadde du funnet informasjonen du søker etter med tanke på premium, gold, Black og premium. Har du sjekket Nordea sine sider, MasterCard sine sider, neppe. Blir for dumt å forvente at andre skal gjøre jobben for deg, er glad du ikke har mer enn 4 gratis Lounge tilganger i året. Sjangsen for at jeg treffer deg er da såpass liten da jeg tror du er en av de latterlige folkene som tror de eier hele flyplassen bare fordi de er inne i loungen. Anonymkode: 1fc32...ab2 Hvorfor så bitter bare fordi jeg poengterte at du ikke svarte på ett eneste spørsmål, men viste til noe helt annet enn hva det ble spurt om. forøvrig har jeg lest alt dette. Men det jeg spør om er forskjellen mellom premium, Platinum og black, dust. Og det står det ingenting som jeg finner på nett. Finner kun om premium og at Platinum har 10 gratis. Ikke noe mer. Så jeg spør igjen, HVA er kriteriene for black og Platinum? Kom tilbake når du har svaret på det, ellers ikke svar takk 🙂 ser forøvrigbut som du ikke vet forskjellen selv i og med at du går i forsvarsmodus... Anonymkode: 64014...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå