Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tror dere årets første stipend utbetaling kommer? Står 5 desember hos meg, men det er en lørdag. Er det håp om at det kommer før? 🙊😂

Anonymkode: e2cf3...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står 5.desember og har ikke enda? 

Anonymkode: db656...43e

Skrevet

Du mener kanskje 5. januar? Da vil det nok komme 4. så lenge de har fått informasjon fra lærestedet ditt.

Skrevet

Mente selvsagt 5 januar 🙊 et visstnok i julemodus enda... 

Skrevet

Siden 5. januar faller på en lørdag kommer det nok i løpet av 4. januar om du har betalt semesteravgift og alt er grønt på Lånekassens sider.

Anonymkode: 843ed...d3e

Skrevet

Jeg betalte inn semesteravgift nå

Kan jeg da forvente at dette kommer inn på konto til skolen min i løpet av mandag? Eller kjører ikke bankene ut betalinger på mandager? 

Ikke TS

Anonymkode: a10fd...eae

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betalte inn semesteravgift nå

Kan jeg da forvente at dette kommer inn på konto til skolen min i løpet av mandag? Eller kjører ikke bankene ut betalinger på mandager? 

Ikke TS

Anonymkode: a10fd...eae

Tok 2 dager fra jeg betalte semesteravgiften til det var registrert på studentweb - dagen etter hadde lånekassen fått beskjed, og alle "felt" var grønn.. Får du det ikke inn på egen konto? Følg med på din side på Lånekassen om når alle vilkår er oppfylt 😊

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden 5. januar faller på en lørdag kommer det nok i løpet av 4. januar om du har betalt semesteravgift og alt er grønt på Lånekassens sider.

Anonymkode: 843ed...d3e

Alle felt er grønn 👍🏻 så krysser fingrene for at de kommer før helgen 🤞🏻

Skrevet

Det skal komme den dagen det står. Det står 5. januar hos alle. Det betyr 5. januar: hvis ikke... 5. er en ikke-virkedag: da kommer det første foregående virkedag, altså 4. som er en fredag. Hvorfor i all verden skulle det komme nå på mandag? Seriøst?

Anonymkode: 7a87b...bc7

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle felt er grønn 👍🏻 så krysser fingrene for at de kommer før helgen 🤞🏻

Du får det ikke tidligere enn alle andre, så du må vente til 4-5 Januar uansett om alle felt er grønn eller ei. 

Anonymkode: 366ed...71e

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får det ikke tidligere enn alle andre, så du må vente til 4-5 Januar uansett om alle felt er grønn eller ei. 

Anonymkode: 366ed...71e

Ikke snakk om å få det tidligere enn alle andre??? Jeg nevner før helgen, som altså betyr 4 januar. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke snakk om å få det tidligere enn alle andre??? Jeg nevner før helgen, som altså betyr 4 januar. 

Har du hørt om ordenstall? Du skriver 4 januar, som uttales «fire januar». Du mener «fjerde januar» og det skrives 4. januar. Altså med punktum etter tallet (slik at det blir et ordenstall), deretter mellomrom og så måned med liten forbokstav. 

Anonymkode: b3c8d...01e

• Liker 4
Skrevet

Jeg får alltid inn pengene dagen før de skal komme så regner med at de kommer innen kl 16 på torsdag 3/1. August utbetalingen kom 2/8 siden den 5. var på en søndag

Anonymkode: ed775...3e6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om ordenstall? Du skriver 4 januar, som uttales «fire januar». Du mener «fjerde januar» og det skrives 4. januar. Altså med punktum etter tallet (slik at det blir et ordenstall), deretter mellomrom og så måned med liten forbokstav. 

Skal du ikke kommentere tittelen på tråden også? 

Anonymkode: 85a61...607

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der kom trollet som alltid må kommentere, kun for å føle seg selv bedre. Klatre ned fra din høye trone, og smil - garanterer deg at hverdagen til deg og alle rundt deg vil bli betraktelig mye bedre av det. 

• Liker 7
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der kom trollet som alltid må kommentere, kun for å føle seg selv bedre. Klatre ned fra din høye trone, og smil - garanterer deg at hverdagen til deg og alle rundt deg vil bli betraktelig mye bedre av det. 

Syns det var nyttig jeg. 

Anonymkode: f9b02...5cc

• Liker 8
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis du er så tjukk i pappen at du ikke vet dette, så les det en gang til. 

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis du er så tjukk i pappen at du ikke vet dette, så les det en gang til. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det var nyttig jeg. 

Nyttig, ja muligens. Nødvendig? Nei.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nyttig, ja muligens. Nødvendig? Nei.

Det er jo nødvendig hvis du ikke lærte dette på barneskolen? 

• Liker 3
Skrevet
On 12/29/2018 at 10:45 AM, AnonymBruker said:

Har du autisme?

Anonymkode: da9dd...832

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...