Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenker på ting du har tenkt før. Ting som du har sagt før og du tenker over de tingene og sier, kanskje jeg ikke burde tenkt slikt? Kanskje jeg var feil?

For flere år siden så har jeg sagt mye jeg angret på. Men egentlig er jeg takknemelig for at regler eksisterer fordi de eksisterer for å selvreflektere og tenke.

Jeg vil ikke være personen som skylder på påvirkelser utenfra fordi det tar all selvansvar følelse av å møte og se svarene av å se og finne svarene til det man blir konfrontert med

Men bare lurer hva du synes?

Sier ikke at man skal angre på det man er som person. Bare sier når man stiller de spørsmålene og blir mer informert og tenker.. Tror jeg virkelig det? Er dette virkelig rett? Er dette sant?. Slike spørsmål tror jeg er viktige

Endret av Signa92
Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Litt vanskelig å se hva du vil ha svar på. 

Men om jeg har tenkt ting og gjort eller sagt dem impulsivt uten å tenke på konsekvensen så er svaret ja. Jeg er veldig styrt av mine følelser og kan være for ærlig desverre. 

Men ingen tanker er gale. Det er ikke galt før du sier/gjør dem. Dine tanker er dine til å eie. Er de dårlige går det nok mest utover deg. Å ha positive tanker er viktig for egen sunnhet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...