Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Har noen prøvd den nye østrogenfire p-pillen Cerazette? Hvordan synes dere den fungerer? Bivirkninger?
Nella Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Jeg bruker den nå. Merker ingenting til bivirkninger og er bare fornøyd Diskusjon om denne pillen har vært masse oppe i det siste så søker du på "cerazette" i forumet så får du opp masse ganske nye tråder og denne
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Bruker den nå. Er foreløpig fornød. Har mistet mensen, men noe uteom det har jeg ikke merket.
Arkana Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Jeg har brukt Cerazette i snart 4 mnd. Har blødd litt hver dag de første 3 mnd, ingen tydelig mens. Ellers ingen bivirkninger.
Annie78 Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Har gått på den i noen uker nå, men fikk utslett over hele meg! Klør noe så......! Vet ikke ennå om det er pga pillen. Slutta for to dager siden for å se hvordan det går. Har aldri opplevd noe slikt før, og det har kommet etter jeg begynte med Cerazette. Har gått på Trionetta før, og fikk ikke utslett av den... Har mistet pakningsvedlegget, så jeg husker ikke om det var nevnt som en av bivirkningene. Ellers var jeg plaget med litt blødninger i begynnelsen, og mista sexlysten helt. Så nå blir det kondomer framover...
Arkana Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Du må nok gi den en større sjansen enn noen uker. P-piller har en "tilvenningstid" på 2-4 mnd. Det blir litt bortkastet å slutte etter en mnd uten å vente å se om bivirkningene forsvinner (noe de som oftest vil gjøre).
Annie78 Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Greit det, men med kløende utslett på bena og magen, vil jeg rett og slett ikke vente og se....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå