Gå til innhold

Film av at kjæresten har sex med en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fra før hun traff deg. Noen som ville ha sagt ja til å se? Føler jeg trekkes veldig i begge retninger, er supernysgjerrig og blir kåt av tanken, men...

Anonymkode: 02db0...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Nei. Nei.

Du tror du kommer til å takle det, men det gjør du ikke. 

Anonymkode: 4129b...508

• Liker 24
Skrevet

Nei!!!

Anonymkode: 01544...f5d

• Liker 3
Skrevet

Enten det eller et seriøst selvtillit boost. 

Anonymkode: 6646f...6e0

Skrevet

Nei!

Anonymkode: 55cf4...df7

• Liker 2
Skrevet

Nei og atter nei.

Selv om jeg regner med at kjæresten har hatt sex før, har jeg intet ønske om å se dokumentasjon på det.

Anonymkode: 64a7d...3b0

• Liker 5
Skrevet

Jaaa. Og så deler du det på SoMe

Anonymkode: b7405...907

Skrevet

Jeg synes det er ekstremt turn-on å se samboer ha sex med andre. På film eller i virkeligheten.

Så vidt jeg vet finnes det ikke videoer av henne før vi møttes, men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med å se det. I hvert fall ikke hvis det bare var en elsker/ONS.

Anonymkode: 801f5...bde

• Liker 1
Skrevet

Nei det ville jeg aldri ha utsatt meg selv for.

• Liker 1
Skrevet

Og tredjeparten her, han hun har sex med? Han vil nok syns at det var helt ok at dere satt sammen og så på det? Forresten er det bare kvalmt uansett. 

Anonymkode: 74a6d...24b

• Liker 3
Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og tredjeparten her, han hun har sex med? Han vil nok syns at det var helt ok at dere satt sammen og så på det? Forresten er det bare kvalmt uansett. 

Anonymkode: 74a6d...24b

Kvalmt å se sin egen kjæreste ha sex? Den henger jeg ikke med på! Maksimalt turn-on spør du meg.

Men helt enig i det første! Hadde definitivt sagt ja med en garanti fra henne om at det var greit for han. Dermed er det ganske usannsynlig, men tanken er digg!

Skrevet
24 minutter siden, Noenlundelikefremt skrev:

Kvalmt å se sin egen kjæreste ha sex? Den henger jeg ikke med på! Maksimalt turn-on spør du meg.

Men helt enig i det første! Hadde definitivt sagt ja med en garanti fra henne om at det var greit for han. Dermed er det ganske usannsynlig, men tanken er digg!

Selv om det er en eks av henne?

Jeg kunne laget en film med kjæresten min og sett den sammen, men jeg hadde aldri tatt vare på den etter forholdet for så å snakke med ny kjæreste om h*n vil se den. Og jeg ville absolutt ikke sett kjæresten ha sex med eksen sin. 

Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det er en eks av henne?

Jeg kunne laget en film med kjæresten min og sett den sammen, men jeg hadde aldri tatt vare på den etter forholdet for så å snakke med ny kjæreste om h*n vil se den. Og jeg ville absolutt ikke sett kjæresten ha sex med eksen sin. 

Ja, definitivt!

Skrevet

Hadde ikke godtatt at han i det hele tatt hadde tatt vare på en sånn film. 

Anonymkode: f1f42...e56

• Liker 3
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke ha gjort, og hun hadde ikke fått se noen av mine heller fra tidligere forhold (ikke at jeg har noe som helst fra det nå, det er slettet for lengst, men rent prinsipielt).

Anonymkode: 3a232...52a

Skrevet

Om jeg ikke hadde vært noe sjalu av meg og virkelig elsket tanken av å se det hadde jeg sagt ja. Hadde det vært et snev av sjalusi og usikkerhet der hadde jeg droppet det.

Anonymkode: ed96b...a08

Skrevet

Øh, nei takk. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg tenke meg å se noe slikt. 

Skrevet

Hadde gått helt fint å se på, for æ føle mæ rimelig trygg på at æ e bedre uansett😁

• Liker 1
Skrevet

Tanken er jo spennende da og en fin fantasi, men ville for min del holdt det der. Spør heller om dere ikke skal lage deres egen....så kan den vises til til nestemann når du blir eksen😛

Anonymkode: 2a44a...19d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...