Gå til innhold

Bruker han narkotika? Fant håndkle med rar lukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt på dette lenge og vi har hart mange samtaler om det uten at vi kom oss noen sted.

Sønnen min som bor alene besøker oss jevnlig. Han har røykt hasj før men sier at han har sluttet.

Jeg fant håndkle med noe kliss på, brunaktig som lukter søtt( spesiell lukt). I tilleg tar han med seg pappkopper på badet og pen. Han påstå at han skule notere noe. Det var jo notatar på koppen men jeg er veldig skeptisk. 

Noen som vet hva dette kan være? Det er han som kastet håndkle på vaskerommet, krøllet det godt. 

Anonymkode: 0e411...e79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bilde? 

Hvordan var øynene hans etterpå? 

Høres ut som hasj, men kan være karamellsjokolade også. Ingen pleier å kline hasj på en handduk, da hasj ikke er gratis....

Anonymkode: deb55...30c

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe av dette minte om hasjbruk.

Anonymkode: eb1ea...c84

• Liker 14
Skrevet

Ingen ville klint dop på et håndkle og kastet til vask hos mamman sin. Man blir fjern på tjall men ikke SÅ borte. 

Anonymkode: 09c5c...4eb

• Liker 8
Skrevet

Hmmmm... nå er jeg ingen ekspert, men pleier ikke hasj å røykes som en sigarett eller vannpipe?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen ville klint dop på et håndkle og kastet til vask hos mamman sin. Man blir fjern på tjall men ikke SÅ borte. 

Anonymkode: 09c5c...4eb

Eg har faktisk aldri mista hodet så fullstendig på hasj. TS, eg røkte en del før.. det tok meg ikke tilvenningstid å slutte med det en gang. Ikke noe rehab eller lignende. Jeg var jo ikke avhengig, bare ung og dum, men er han oppegående og i jobb er det nok ikke noe å bekymre seg for :)

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sjokolade. Det er rar søttaktig lukt. 

Øynene ser grei ut. Det virker bare av og til at han detter ut og da tar han seg sammen. Man ser på øynene. Vi er redd pga sånt luktet det på rommet hans mens han røykte før og der fant vi også sånne klissgreier. Det ser ut som tjukk hostesaft. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øynene ser grei ut. Det virker bare av og til at han detter ut og da tar han seg sammen. Man ser på øynene. Vi er redd pga sånt luktet det på rommet hans mens han røykte før og der fant vi også sånne klissgreier. Det ser ut som tjukk hostesaft. 

Ts

Hasj er det nok ikke. Hasj er ikke flytende i den forstand at det kan søles. 

Anonymkode: fd1ab...8ef

• Liker 6
Skrevet

Han har muligens vasket røykeutstyret..

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Søk opp «dabs» på Google. Ser det sånn ut?

Anonymkode: c8ebc...365

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk opp «dabs» på Google. Ser det sånn ut?

Det ligner veldig !! Takk 

Jeg er sikker at dette er en slags narkotika. Skittenkurven lukter rart og der fant jeg to pappkopper.

ta

Skrevet

Han har nok renset utstyr , dessverre.Det lukter forjævlig, men er jo spesielt å kline det på et håndkle? Ville vært naturlig å tørke på papir å hive i do. 

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er sønnen din? 

Anonymkode: 73af0...c43

Skrevet

Hasj ser ihvertfall ikke ut som tjukk hostesaft. Skjønner ikke hva han bruker pappkopper til heller.

"Renset utstyr" Har folk her sett en bong/pipe før? Kommer ikke noe bra til ved å bruke håndkle.

Anonymkode: af3e0...0bc

• Liker 7
Skrevet

Han smører sikkert noe i hodebunnen for hårvekst.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke bare snus-gugge da?

(Tviler på at han røyker i ditt hus, når dere har tatt han. Men tviler og på at han har sluttet om han først har begynt. Skrive notater på kopp høres ærligtalt litt pot-hode ut. Gidder ikke ta en blokk liksom.)

Anonymkode: 3769a...df4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det ligner veldig !! Takk 

Jeg er sikker at dette er en slags narkotika. Skittenkurven lukter rart og der fant jeg to pappkopper.

ta

Så vidt jeg vet er det vanlig å bruke utstyr som er laget for kun olje/dabs eller hva man kaller det, og jeg har aldri hørt om pappkopper til bruk av det eller annen røyking. Er koppene brukt til noe? Er det et hull i de eller er bunnen av koppen fjernet?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

(Tviler på at han røyker i ditt hus, når dere har tatt han. Men tviler og på at han har sluttet om han først har begynt. Skrive notater på kopp høres ærligtalt litt pot-hode ut. Gidder ikke ta en blokk liksom.)

Anonymkode: 3769a...df4

Det er mange som slutter å røyke hasj. Er et fåtall som blir avhengig eller røyker over veldig lang tid.

Anonymkode: af3e0...0bc

• Liker 2
Skrevet

Lukter det eddikk? 

Jeg er litt usikker på hvordan man skulle røyke hasj med en penn og en pappkopp (men med to er det forsåvidt enkelt). Men da ser du jo at den er svidd. 

Kanskje han røyker heroin? Da må han jo vaske skjeen på noe, og han kan bruke pennen.

Man kan også røyke hasj med å holde en synål og så sette fyr på hasjklumpen og innhalere røyken (noe man kan gjøre ved hjelp av en penn). Men hvor håndkleet kommer inn i bildet er jeg usikker på.

Var håndkleet vått? Kanskje han blåser røyken gjennom det for å unngå lukt, men da ville det jo luktet røyk. 

Hasj får forsåvidt folk til å bli tørste, så et pappkrus kan jo være greit å ta med...

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vidt jeg vet er det vanlig å bruke utstyr som er laget for kun olje/dabs eller hva man kaller det, og jeg har aldri hørt om pappkopper til bruk av det eller annen røyking. Er koppene brukt til noe? Er det et hull i de eller er bunnen av koppen fjernet?

Har du aldri sett en stein person drikke vann? Hvis du tar med deg en kopp på toalettet slipper du å reise deg for å drikke, og du slipper å knote med springen. 

Edit: og folk som bruker er effektive. En av mine tidligere naboer røykte marihuana ut av et eple. Det er få ting som ikke kan brukes til å røyke cannabis. 

Endret av abrasiveRefraction
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...