Gå til innhold

Kan jeg avslutte forsikring med en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må bare ta deg sammen og se å få sagt opp. Det lar seg gjøre! Men drittsekkene har gjort det så vanskelig som mulig. Innmelding kan enkelt gjøres på nett, men utmelding – nei var det likt seg!
Jeg har spart utrolig mange tusen opp gjennom åra på ikke å ha forsikring. Annet enn ansvarsforsikring på bilen, det er en pålagt å ha. Men hus, innbo og reise, det er for dem som liker å subsidiere forsikringsmafiaen og forsikringssvindlerne. Ta risikoen selv! Med mindre du har spesielt risikabel adferd, er det mye å tjene på det.

Anonymkode: 826a8...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare ta deg sammen og se å få sagt opp. Det lar seg gjøre! Men drittsekkene har gjort det så vanskelig som mulig. Innmelding kan enkelt gjøres på nett, men utmelding – nei var det likt seg!
Jeg har spart utrolig mange tusen opp gjennom åra på ikke å ha forsikring. Annet enn ansvarsforsikring på bilen, det er en pålagt å ha. Men hus, innbo og reise, det er for dem som liker å subsidiere forsikringsmafiaen og forsikringssvindlerne. Ta risikoen selv! Med mindre du har spesielt risikabel adferd, er det mye å tjene på det.

😂😂😂😂 Godt forsøk, men folk er ikke så dumme at de tror på dette. Ingen er så tjukke i hodet at de dropper forsikring av reise, hus og innbo. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, FrodeF skrev:

Godt forsøk, men folk er ikke så dumme at de tror på dette. Ingen er så tjukke i hodet at de dropper forsikring av reise, hus og innbo. 

Jo, så lur er altså jeg. Men jeg lever selvfølgelig ikke fra hånd til munn, er man en fattigslark, har en ikke råd til å ta noen sjanser.

Skrevet

Ja, du kan avslutte forsikringen med en gang.

Anonymkode: a53ec...81b

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, så lur er altså jeg. Men jeg lever selvfølgelig ikke fra hånd til munn, er man en fattigslark, har en ikke råd til å ta noen sjanser.

Man er ikke "fattigslark" om man man ikke har råd til en amerikansk sykehusregning eller å erstatte et hus med alt av innbo, alt fra sokker og undertøy til møbler og hobbyutstyr. Å ikke ha basisforsikringene som innbo og reise er idioti.

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, Duckie said:

Man er ikke "fattigslark" om man man ikke har råd til en amerikansk sykehusregning eller å erstatte et hus med alt av innbo, alt fra sokker og undertøy til møbler og hobbyutstyr. Å ikke ha basisforsikringene som innbo og reise er idioti.

Reiseforsikring er det idioti å ikke ha, men for mange studenter, som ikke eier stort, er det idioti å ha innboforsikring.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Reiseforsikring er det idioti å ikke ha, men for mange studenter, som ikke eier stort, er det idioti å ha innboforsikring.

Det er mye billigere å ha en studentforsikring enn å skulle erstatte alt man eier og har om noe skulle ha skjedd. Alt fra sokker og undertøy til kosmetikk, elektronikk, smykker, møbler og annet. I tillegg er det nevnt tidligere i tråden om dekning av nødbolig og advokathjelp som ofte også er inkludert i en innboforsikring. Jeg betaler rundt en tusenlapp i året for mine forsikringer som student.

Skrevet

Det er lenge til juni. Innboforsikring er veldig billig. 

Se hva du har i badeskpet. Hva koster det å kjøpe alt nytt? Se i klesskapet, hva vil alt nytt koste? 

Mange tenker som deg. Skjer ikke hos oss.... 

Bli voksen

Anonymkode: c5612...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...