AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Det er vanlig å jobbe seg opp, men er det noen som har gått motsatt vei, etter eget ønske? Fortrinnsvis i samme bedrift. Hvorfor, og hvordan gikk det? Anonymkode: e1871...206
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Ja. Det gikk helt fint. Følte meg overarbeidet og savner fritiden. Var noen "misunnelige sjeler" som spredde eder og galle om at jeg hadde vært dårlig som leder osv, men jeg gikk fra en lederjobb til en kontrorjobb og ned 20% av eget ønske om å nyte livet mer og ikke stå på pinne for bedriften og de ansatte jeg var leder for. Anonymkode: 87ae6...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Takk for svaret ditt, jeg har samme motiv. Føler jeg har gitt 110% i flere år nå, men kan godt tenke meg å bidra i produksjonen som en vanlig ansatt. Det går jo ikke å senke forventninger eller slippe ansvaret for at alt skal være produsert hver dag, og i tillegg være den som gir ekstra for å få det til å gå rundt. Hilsen trådstarter Anonymkode: e1871...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå