AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Noen andre som har erfaring med trangt arbeidsmarked for jurister på sør/øst/vestlandet? Har ennå ikke fått jobb etter at jeg var ferdig i vår. Anonymkode: da8d3...209
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Min oppfatning er at jobbmarkedet ikke er spesielt trangt så lenge man er villig til å flytte på seg. De fleste i min vennekrets under studietiden som gikk ut i våres har fått jobb. Selv fikk jeg jobb før masteroppgaven var levert. Anonymkode: 39328...c99
Sørlending1 Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Er åpen for sør/øst/vestlandet men ikke lenger nord. Tror det ville ha gått for mye ut over trivselen... Dessverre er jeg den siste uheldige rest som ikke har fått jobb ennå da 😕 Jeg er normalt ressurssterk, altså.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 Det er ikke lett for nyutdannede uten erfaring eller veldig gode karakterer, men er du villig til å flytte hvor som helst bortsett fra nord, og søker på alt mulig, skal det være mulig. Hva søker du på? Har du vært på intervjuer? Anonymkode: 49b12...e6f
Sørlending1 Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 Jurist/saksbehandler/kontor. Ja, vært på intervjuer, og følt de har gått bra, men sett at de andre som blir intervjuet har mer arbeidserfaring. Forøvrig vil jeg ikke gå så mye innpå mine erfaringer, siden det er en offentlig side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå