Gå til innhold

Kjæreste med en som har barn, uansett hva jeg gjør er det galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekskona til kjæresten liker ikke meg og jeg blir konstant dratt inn i deres diskusjoner over sms feks.. Jeg gjør alt for å være snill med deres felles barn (de har flere) , men da får jeg høre hvor patetisk jeg er som prøver å være "venninna" deres. Hun har aldri møtt meg heller. Han får også gjennomgå, og hun kaller han stygge ting når hun blir sint. Jeg har barn selv, men behandler ungene deres med like mye respekt som ovenfor mine egne. Men det er tydeligvis feil. Ungene liker meg og er trygg på meg. 

Anonymkode: fb620...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må mannen sette grenser ovenfor din ex og du må ikke blande deg inn i noen sms dialog eller annen krangel. 

Anonymkode: e0f91...f65

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her må mannen sette grenser ovenfor din ex og du må ikke blande deg inn i noen sms dialog eller annen krangel. 

Anonymkode: e0f91...f65

Jeg blander meg ikke og er ikke i dialog med henne. Men hun nevner MEG spesifikt, når hun er i krangel med han. At jeg er et problem liksom..

Han setter grenser ved å ikke svare henne når hun blir usaklig. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekskona til kjæresten liker ikke meg og jeg blir konstant dratt inn i deres diskusjoner over sms feks.. Jeg gjør alt for å være snill med deres felles barn (de har flere) , men da får jeg høre hvor patetisk jeg er som prøver å være "venninna" deres. Hun har aldri møtt meg heller. Han får også gjennomgå, og hun kaller han stygge ting når hun blir sint. Jeg har barn selv, men behandler ungene deres med like mye respekt som ovenfor mine egne. Men det er tydeligvis feil. Ungene liker meg og er trygg på meg. 

Åh... dette er som jeg skulle skrevet det selv. Jeg og min samboer har vært sammen i 8 år.

Og hun er minst like ille. Har fortsatt ikke hilst på meg. Og hun forstår ikke at det skader barna hennes at hun durer på på den måten.

Eneste trøsten er at barna vokser til...

Anonymkode: 2d700...8a8

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh... dette er som jeg skulle skrevet det selv. Jeg og min samboer har vært sammen i 8 år.

Og hun er minst like ille. Har fortsatt ikke hilst på meg. Og hun forstår ikke at det skader barna hennes at hun durer på på den måten.

Eneste trøsten er at barna vokser til...

Hun har gitt klar beskjed om at hun ikke vil ha noe å gjøre med meg. Så det er jo bare trasig egentlig. 

Skrevet

Dette er grunnen til at menn med barn er deal breaker for min del. 

Jeg vil heller starte min egen familie enn å hoppe inn i en annens ødelagte. 

Anonymkode: 1adf0...7d3

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har gitt klar beskjed om at hun ikke vil ha noe å gjøre med meg. Så det er jo bare trasig egentlig. 

Så dumt for både dere og barna!

Mitt råd er å innse at enkelte mennesker kan man ikke endre.

Og at dere passer på at hun ikke får ta for stor "plass" i deres liv. Hev hodet og vær lykkelige sammen❤😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...