AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Har prøvd å sette meg inn i dette, men famler litt.. Er i pp1, tror jeg, husker ikke når jeg slutta på pillene, men har bare hatt en vanlig menstruasjon etterpå. Den kom 5.desember. Har to barn fra før, første var ikke planlagt (på p-piller) og andre satt på første forsøk, kjenner derfor at jeg ikke har tålmodighet til å vente særlig lenger denne gangen, noe som selvsagt er dumt, da jeg vet det ikke nødvendigvis går like fort denne gangen. Vet ikke hvor lange sykluser jeg har, men når jeg hadde mensen 5.desember, blir det da riktig å tenke at IKM blir ca 2.januar? Jeg testa i dag, skjønner jo at det var altfor tidlig, men jeg er sykt utålmodig... Tror jeg kommer til å bli gal av prøveperioder. Når burde jeg teste? Har kun strimmel med 25 igjen. Anonymkode: 4091f...678
bondekone Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Helt umulig å vite uten å vite vablig sykluslengde og når eggløsning var. Den blødningen du hadde var kanskje bare en bortfallsblødning og? Ikke alle komme rett i naturlig syklus med en gang, og eggløsning kak bruke litt tid på å komme. Men om du går inn i vanlig 28 dagers syklus, kan det nok stemme. Alt avhenger av når du eventuelt fikk eggløsning. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 7 minutter siden, bondekone skrev: Helt umulig å vite uten å vite vablig sykluslengde og når eggløsning var. Den blødningen du hadde var kanskje bare en bortfallsblødning og? Ikke alle komme rett i naturlig syklus med en gang, og eggløsning kak bruke litt tid på å komme. Men om du går inn i vanlig 28 dagers syklus, kan det nok stemme. Alt avhenger av når du eventuelt fikk eggløsning. Bortfallsblødning tror jeg at jeg fikk med en gang jeg slutta på pilla? Da blødde jeg ca 1 uke. Det var i starten av november mener jeg. Ganske sikker på at jeg har hatt eggløsning også, da jeg en periode reagerte på at utfloden endret seg og økte veldig. Problemet er at jeg har hukommelse som en gullfisk og i tillegg til jul og ferie så klarer jeg ikke huske tilbake til når det var🙈 må ha vært en 7-10 dager siden tror jeg. Takk for svar! Anonymkode: 4091f...678
bondekone Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bortfallsblødning tror jeg at jeg fikk med en gang jeg slutta på pilla? Da blødde jeg ca 1 uke. Det var i starten av november mener jeg. Ganske sikker på at jeg har hatt eggløsning også, da jeg en periode reagerte på at utfloden endret seg og økte veldig. Problemet er at jeg har hukommelse som en gullfisk og i tillegg til jul og ferie så klarer jeg ikke huske tilbake til når det var🙈 må ha vært en 7-10 dager siden tror jeg. Takk for svar! Anonymkode: 4091f...678 Ville uansett ventet ei uke før test da. Siden du har hatt en syklus allerede er det jo godt mulig du kom fort inn i stabil syklus☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå