AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Kort beskrivelse. Vi har forspill, hører naboene ha sex, soverom vegg i vegg, lytt. Blir kåte av å høre, ting eskalerer og etterhvert er det høylytt sex i begge leilighetene, vi inspirert av dem, helt sikker på at de også var inspirert av oss, for ting eskalerte i takt. Sykt tennende og deilig. Men hva nå? Når vi møtes i oppgangen, late som ingenting? Et lurt "takk for i går"? Vi har ingen kontakt med dem whatsoever fra før av, men føles veldig rart å dele noe så intimt uten noe kommunikasjon i etterkant. Anonymkode: 1aca8...3c8
Nadya Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Er du sikker på at du ikke bare innbiller deg dette? 10
Nadya Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Dem vet kanskje ikke du har hørt dem i det hele tatt. Og hvis de har burde du gi gi de en gløgg. De trenger energien. 1
Nadya Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 De prøver IKKE å invitere dere på trekant. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 13 minutter siden, Nadya said: De prøver IKKE å invitere dere på trekant. Trekant med fire stykker? Det burde vel i så tilfelle heller være firkant. Anonymkode: c01a1...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #7 Skrevet 28. desember 2018 Hils på dei som vanlig. Verken mer eller mindre. Anonymkode: 53cd1...95b 9
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 28. desember 2018 #8 Skrevet 28. desember 2018 Ikke gjør noe ut av det! Toppen et lurt smil. Hvis dette er sant så har dere noe spennende på gang! Jeg hadde en liknende situasjon med hybelnaboen min i studietiden. Endte ofte opp med å ha sex samtidig og ting eskalerte akkurat på den måten du beskriver. En veldig ekte form for spenning i hverdagen. Vi ble selvfølgelig mer og mer nysgjerrige på hverandre, begynte å snakke og flørte og endte til slutt opp i senga vi to, men i ettertid er det opplegget vi hadde før jeg husker best.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #9 Skrevet 28. desember 2018 Dette kan jo absolutt være starten på et "samarbeid" Frikant og/eller partnerbytte. Go for it! Anonymkode: 02d0e...682
Gjest Alterego666 Skrevet 28. desember 2018 #10 Skrevet 28. desember 2018 Si hei akkurat som vanlig. Smil ekstra bredt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #11 Skrevet 28. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette kan jo absolutt være starten på et "samarbeid" Frikant og/eller partnerbytte. Go for it! Anonymkode: 02d0e...682 Anbefales IKKE.... Den typen samvær bør man ikke ha med nærmeste nabo. Fallhøyden og konsekvensene er alt for store. Anonymkode: 2fe89...835 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #12 Skrevet 28. desember 2018 10 timer siden, Noenlundelikefremt skrev: Ikke gjør noe ut av det! Toppen et lurt smil. Hvis dette er sant så har dere noe spennende på gang! Jeg hadde en liknende situasjon med hybelnaboen min i studietiden. Endte ofte opp med å ha sex samtidig og ting eskalerte akkurat på den måten du beskriver. En veldig ekte form for spenning i hverdagen. Vi ble selvfølgelig mer og mer nysgjerrige på hverandre, begynte å snakke og flørte og endte til slutt opp i senga vi to, men i ettertid er det opplegget vi hadde før jeg husker best. Høres spennende ut! Følger rådet ditt 🙂 Vil ikke prate ihjel dette i fall det kan bli noe ala det du skriver om! Anonymkode: 1aca8...3c8
visp Skrevet 28. desember 2018 #13 Skrevet 28. desember 2018 Holder meg helst så privat som mulig i forhold til naboer og ville aldri hatt et sånt samspill. Menmen.. alt går jo over etterhvert.
Gjest Monsieur Beau Skrevet 29. desember 2018 #14 Skrevet 29. desember 2018 På 28.12.2018 den 7.32, AnonymBruker skrev: Kort beskrivelse. Vi har forspill, hører naboene ha sex, soverom vegg i vegg, lytt. Blir kåte av å høre, ting eskalerer og etterhvert er det høylytt sex i begge leilighetene, vi inspirert av dem, helt sikker på at de også var inspirert av oss, for ting eskalerte i takt. Sykt tennende og deilig. Men hva nå? Når vi møtes i oppgangen, late som ingenting? Et lurt "takk for i går"? Vi har ingen kontakt med dem whatsoever fra før av, men føles veldig rart å dele noe så intimt uten noe kommunikasjon i etterkant. Anonymkode: 1aca8...3c8 Hils på dem slik du alltid gjør. La det være det det er. "Takk for i går" er ikke særlig lurt. Vit at det har skjedd og la det være med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå