AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Jeg er ensom. Veldig alene. Ikke fordi det er noe galt med meg, men fordi jeg har valgt dette selv av ulike årsaker. Jeg savner venner og noen å treffes. Det skal sies at jeg har litt å stri med. Jeg sliter med selvtilliten min.. Jeg er ganske overvektig og det har vært tøft for meg i tillegg til endel annet, men finnes det andre i Bergens området som ønsker noen å treffe for en kaffe eller to? Anonymkode: 654b8...b7e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Skriv litt om deg selv da, så vet folk hva de har å forholde seg til. Hva liker du f.eks? Hvilken type person er du? Anonymkode: 256c9...1ea
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Her er rette forumet for dette. https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: b9f0d...a96
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her er rette forumet for dette. https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Anonymkode: b9f0d...a96 Takk Anonymkode: 654b8...b7e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ensom. Veldig alene. Ikke fordi det er noe galt med meg, men fordi jeg har valgt dette selv av ulike årsaker. Jeg savner venner og noen å treffes. Det skal sies at jeg har litt å stri med. Jeg sliter med selvtilliten min.. Jeg er ganske overvektig og det har vært tøft for meg i tillegg til endel annet, men finnes det andre i Bergens området som ønsker noen å treffe for en kaffe eller to? Anonymkode: 654b8...b7e Begynn på crossfit på bergen performance center. Det er et inkluderende miljø morsomt og kjekt for alle med alle kroppstyper. Du går ned i vekt. Får mange nye venner og har det kjekt samtidig Anonymkode: 0cd5c...008 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå