mangolassie Skrevet 28. desember 2018 #1 Skrevet 28. desember 2018 Har bursdag nå i romjulen som nærmer seg veldig fort, og aner ikke hva jeg skal finne på eller om jeg skal legge opp til noe i det hele tatt! Har ikke rundt år, men har likevel lyst til å gjøre noe/invitere noen, ettersom jeg husker jeg var lei meg og skuffet over meg selv i fjor for å ikke ha lagt opp til noe, og følte meg svært ensom den dagen... Vanligvis ville jeg ønsket å invitere nærmeste venninner på noen drinker ute, men i år er mine nærmeste venninner utenbys, og jeg er gravid, så jeg sitter og klør meg litt i hodet... Lurer på om jeg skal invitere (et større antall) bekjente til å bli med på lunsj/kaffe/e.l. et sted i byen, men det føles litt rart, og jeg er veldig redd for at ingen skal dukke opp. Eller om jeg skal invitere noen få bekjente hjem til meg, men her er det kaotisk pga flytting og merker jeg kvier meg for det også og vet ikke hva vi i så fall skulle funnet på. Er generelt engstelig for å invitere folk på ting pga frykt for avvisning, og merker at jeg nærmest legger opp til at det skal skje, ved å utsette og overtenke det hele! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men om noen har noen tips mottas det med takk! Hvordan ville dere opplevd å få en invitasjon til noe sånt på en dags varsel i romjula? Tips til formulering eller hva jeg kan finne på av opplegg?
Brevkniven Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Hvordan gikk det med deg? Selvfølgelig kan du invitere venner med på bursdagsfeiring og på kafé, det er jo bare å forklare at det er litt kaotisk pga flytting. F.eks.: "jeg ønsker å samle venner til bursdagsfeiring i romjula, og tenkte jeg skulle høre med dere om noen har tid?". Jeg hadde syntes det hadde vært veldig hyggelig å bli invitert på bursdag, eneste ulempen er jo at folk kanskje ikke kan på sparket i romjula. Men det er lov å spørre tenker jeg, og om det ikke passer for folk kan du jo finne på noe på nyåret. Ønsker deg iallefall en fin bursdag 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå