Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber opp i mot full stilling, men i en turnus der jeg kan ha flere dager fri i strekk, opptil 5 dager. Har tenkt å begynne å studere til høsten ved å følge nettstudier, men hvor mange studiepoeng er det realistisk å tro at jeg skal klare å ta? Noen som har erfaring med å være deltidsstudent, evt nettstudent, som kan gi noen innspill?

Jeg er vel forresten ikke så veldig strukturert av meg bestandig, det går mer på skippertak.... men jeg har alltid kommet i havn tidligere på den måten. Jeg regner med jeg må bli mer disiplinert og lese mer jevnlig, men faren er jo der for å skli ut.... utsette til senere... :wink: :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i full jobb og alene med et barn. Har tatt deltidsstudium - 60 studiepoeng over 2 år. Fikk ikke toppkarakter, men har bestått er godt fornøyd med det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok et årsstudium som privatist på kort tid. Jeg begynte i februar og gikk opp til eksamen i mai/juni. Jeg var da hjemme pga fødselspermisjon. Minstemann var selvfølgelig hjemme med meg (har ikke aktuelle barnevakter) mens eldstemann var i bhg tre dager i uka. Det gikk kjempeflott! (litt stolt av meg selv... :sjarmor: )

Tror ikke det skal være noe problem for deg å studere ved siden av jobb hvis du er motivert og studiet interessant!

Lykke til! :wink:

Skrevet

Gjest, hva studerte du?

Skrevet

Eg jobbar ikkje fullt, men ca. 80 %. I haust tok eg 30 sp., og held på med 30 sp. (anna fag) no i vår. Det gjekk veldig fint i haust, og eg reknar i grunnen med at det skal gå greit i vår òg.

Må legge til at eg ikkje har barn - trur nok det ville blitt alngt vanskelegare då. Men eg tenkjer det er ein stor fordel at du har friperiodar innimellom - då kan du få gjort mykje med litt disiplin! :wink:

Viss det er eit fag du er motivert for, trur eg det burde gå kjempefint! :)

Skrevet

Tusen takk for svar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...