Leviin Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Jeg jobber opp i mot full stilling, men i en turnus der jeg kan ha flere dager fri i strekk, opptil 5 dager. Har tenkt å begynne å studere til høsten ved å følge nettstudier, men hvor mange studiepoeng er det realistisk å tro at jeg skal klare å ta? Noen som har erfaring med å være deltidsstudent, evt nettstudent, som kan gi noen innspill? Jeg er vel forresten ikke så veldig strukturert av meg bestandig, det går mer på skippertak.... men jeg har alltid kommet i havn tidligere på den måten. Jeg regner med jeg må bli mer disiplinert og lese mer jevnlig, men faren er jo der for å skli ut.... utsette til senere... :oops:
Brunhilde Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Jeg er i full jobb og alene med et barn. Har tatt deltidsstudium - 60 studiepoeng over 2 år. Fikk ikke toppkarakter, men har bestått er godt fornøyd med det!
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Jeg tok et årsstudium som privatist på kort tid. Jeg begynte i februar og gikk opp til eksamen i mai/juni. Jeg var da hjemme pga fødselspermisjon. Minstemann var selvfølgelig hjemme med meg (har ikke aktuelle barnevakter) mens eldstemann var i bhg tre dager i uka. Det gikk kjempeflott! (litt stolt av meg selv... ) Tror ikke det skal være noe problem for deg å studere ved siden av jobb hvis du er motivert og studiet interessant! Lykke til!
Pip Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Eg jobbar ikkje fullt, men ca. 80 %. I haust tok eg 30 sp., og held på med 30 sp. (anna fag) no i vår. Det gjekk veldig fint i haust, og eg reknar i grunnen med at det skal gå greit i vår òg. Må legge til at eg ikkje har barn - trur nok det ville blitt alngt vanskelegare då. Men eg tenkjer det er ein stor fordel at du har friperiodar innimellom - då kan du få gjort mykje med litt disiplin! Viss det er eit fag du er motivert for, trur eg det burde gå kjempefint!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå