AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Jeg har fått sensur i et emne på universitetet, men får ikke logget meg inn i studentweb for å sjekke karakteren. Det har skjedd noe med brukeren min, og dette kan bare fikses med it-hjelp fra universitetet. Ettersom det er romjul, er selvfølgelig ikke disse tilgjengelig for å hjelpe meg og jeg må vente etter nyttår. Det eneste jeg lurer på er hvorvidt jeg har bestått faget. Karakteren er ikke viktig for meg. Jeg vet fra tidligere at lånekassen pleier å få automatisk ''informasjon'' fra lærested dersom en elev har bestått et emne. Dette legger lånekassen så til i en liste under fanen ''mine resultater'' på lånekassens sine sider. Det er kun emner en har bestått som legges til i denne oversikten. Jeg tenkte dermed at jeg kunne logge meg inn på lånekassen for å se om de har registrert dette emnet på ''mine resultater''. Da vet jeg jo om jeg faktisk har bestått emnet eller strøket. Spørsmålet er bare om når lånekassen oppdaterer dette. Registreres dette hos lånekassen med én gang sensuren er kommet fra lærerstedet eller må en vente i noen dager? Jeg fikk mail om sensuren i dag. Noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: b2465...6e3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Prøvd vitnemålsportalen? Anonymkode: dd5ed...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå