AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Del Skrevet 27. desember 2018 Noen som har erfaring med kjøp av sex leketøy på nett? vurderer selv å kjøpe men er usikker på om det er helt sikkert, evt noen råd/tips? Anonymkode: ffc78...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Del Skrevet 27. desember 2018 Har kjøpt masse. Hvorfor skulle det ikke være sikkert? Seriøse nettsider sender i nøytrale pakker hvor man ikke ser hvem som sender eller hva som er i. Anonymkode: c9fe6...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Del Skrevet 27. desember 2018 Har kjøpt vibrator fra Kondomeriet. Null stress, diskret og rask levering. Anbefales 😉 Anonymkode: 7f899...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym239 Skrevet 27. desember 2018 #4 Del Skrevet 27. desember 2018 Formulert litt feil mente, med «sikkert» om det blir sendt som anonymt. Og takk for svar. Hvilke nettsider kjøpte du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Del Skrevet 27. desember 2018 Akkurat nå, Anonym239 skrev: Formulert litt feil mente, med «sikkert» om det blir sendt som anonymt. Og takk for svar. Hvilke nettsider kjøpte du fra? Kondomeriet og nytelse for det meste. Anonymkode: c9fe6...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #6 Del Skrevet 28. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt vibrator fra Kondomeriet. Null stress, diskret og rask levering. Anbefales 😉 Anonymkode: 7f899...cb3 Diskré ja. Var i banken, time hos rådgiver. Ba om hjelp til noe på nettbanken. Hva lyser mot oss? Betaling hos kondomeriet. Flaut Anonymkode: 30e4d...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engern Skrevet 28. desember 2018 #7 Del Skrevet 28. desember 2018 Har kjøpt fra sinful og vuxen. Begge sender i anonyme bokser. Står ingenting utenpå hva det er. Tror de også bruker annet navn på avsender, hvis jeg ikke husker feil. Sinful leverer raskt. Vuxen brukte 3 uker. Kom med masse unnskyldninger og endte med retur fra meg. Da jeg heller kjøpte i fysisk butikk i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #8 Del Skrevet 28. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Diskré ja. Var i banken, time hos rådgiver. Ba om hjelp til noe på nettbanken. Hva lyser mot oss? Betaling hos kondomeriet. Flaut Anonymkode: 30e4d...7ba Har de sluttet med anonymt navn på transaksjonene? Kan ikke huske at jeg har sett at det står kondomeriet i nettbanken... mulig jeg husker feil, men skjønner at det er litt flaut. Jeg har handlet på erotikknett også, og da står det e-nett, tror jeg. Eller gøy på nett eller noe sånt. Tror endel av de som jobber på posten med sortering vet hva de forskjellige avsenderne er, men jeg tror de færreste bryr seg. Anonymkode: 69995...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. desember 2018 #9 Del Skrevet 29. desember 2018 Ryddet for kontaktannonse. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Del Skrevet 29. desember 2018 Handlet fra Cpunktet.no et par ganger, helt diskre forsendelse, ingen som ser hva det er, betaling til Cecilie Kjensli. Mener jeg å huske. Anonymkode: e9cca...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym239 Skrevet 29. desember 2018 #11 Del Skrevet 29. desember 2018 Oki, skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettylittlemisfit Skrevet 29. desember 2018 #12 Del Skrevet 29. desember 2018 Jeg har kjøpt fra kondomeriet, nytelse og faktisk CDON. Alle kom som vanlig pakke, altså, diskret. Greit fra CDON, da det sto CDON på pakken 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym239 Skrevet 29. desember 2018 #13 Del Skrevet 29. desember 2018 😂👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #14 Del Skrevet 29. desember 2018 Ville heller kjøpt fra CDON som noen nevner over her enn Kondomeriet. Ja, det er diskret pakket med en «nøytral» avsender, men alle som har handlet der før vet jo hvilken nettbutikk denne «nøytrale» avsenderen er 😛 Anonymkode: 99d02...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #15 Del Skrevet 29. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville heller kjøpt fra CDON som noen nevner over her enn Kondomeriet. Ja, det er diskret pakket med en «nøytral» avsender, men alle som har handlet der før vet jo hvilken nettbutikk denne «nøytrale» avsenderen er 😛 Anonymkode: 99d02...876 Men gjør det noe da? Alle har da en seksualitet. Det står jo ikke at du har kjøpt «svart xxl anal dildo» Anonymkode: 64e48...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå