AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Altså, vi tror flexi billett passer oss best. Vi skal være borte i 3 uker og ønsker å ta toget litt når vi har behov. Det vi egt lurer på da, ift reisedsger, er hvis vi f.eks stempler billetten tidlig en dag så bestemmer oss for å hoppe av toget midtveis også hoppe på igjen noen timer senere. Blir det da en ny reisedag? For The Office (amerikanske) fans: Can you explain this to me like im 8 years old? Anonymkode: a8ab3...a12
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Brukte en slik billett for noen år siden. Hadde 10 reisedager på 22 dager el en mnd. Husker ikke helt. Tok jo mange tog for å komme til målet vårt, brukte tre dager dit. Så ganske sikker på at du kan ta så mange tog du vil og det teller som en reisedag. Anonymkode: b05bd...a21
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 En dag er en dag uansett hvor mange tog du tar Anonymkode: 21d68...320
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 På 27.12.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev: Altså, vi tror flexi billett passer oss best. Vi skal være borte i 3 uker og ønsker å ta toget litt når vi har behov. Det vi egt lurer på da, ift reisedsger, er hvis vi f.eks stempler billetten tidlig en dag så bestemmer oss for å hoppe av toget midtveis også hoppe på igjen noen timer senere. Blir det da en ny reisedag? For The Office (amerikanske) fans: Can you explain this to me like im 8 years old? Anonymkode: a8ab3...a12 Vet du ikke forskjellen på dag og timer? Anonymkode: 737b6...c7d
John_Felipe Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 On 12/27/2018 at 11:32 PM, AnonymBruker said: Altså, vi tror flexi billett passer oss best. Vi skal være borte i 3 uker og ønsker å ta toget litt når vi har behov. Det vi egt lurer på da, ift reisedsger, er hvis vi f.eks stempler billetten tidlig en dag så bestemmer oss for å hoppe av toget midtveis også hoppe på igjen noen timer senere. Blir det da en ny reisedag? For The Office (amerikanske) fans: Can you explain this to me like im 8 years old? Anonymkode: a8ab3...a12 Si du hopper på et tog kl 07.00 en dag fra oslo- gøteborg Du er fremme ca 10.30 og hopper på et tog fra gøteborg-københavn 11.00 og er framme ca 14.00 el no. Så hopper du på et tog fra københavn-hamburg 14.30 og er framme 19.00 Så hopper du på et tog fra hamburg-berlin 19.30 og er framme ca 22.00 Det er en reise dag Det var min rute forrige måned. Kom meg til Berlin på en reise dag og var der i 3 dager før jeg dro videre til Amsterdam- Brussel-Paris-barcelona Spørs hvor lenge du vil være på hver sted, kan hende du bare trenger global pass med 7 reisedager. Det var denne jeg hadde. Bestill fort da det fortsatt er 15% salg ut året Kos dere! Å reise med Interrail er den beste måten jeg har reist på. Planlegg ikke for mye. Book kun hotel/leilighet/hostel før du reiser til et nytt sted. Jeg har både interrailet sommeren og vinteren, aldri hatt problemer med å finne rimelige overnattinger. Jeg kom alltid til togstasjonen 45-60 min før toget mitt gikk og booket overnatting der, alltid bra wifi på togstasjoner. Slik kan du være så lenge du vil i byen du er i uten å måtte forlate det om du føler for å være lenger. Var flere ganger jeg ble 1-2 dager ekstra og booket samme rommet jeg allerede bodde i. Anbefaler å ikke toge tilbake, men fly hjem igjen etter siste destinasjon. Spander på deg selv et godt sete med god benplass tilbake, da interrailing kan være sliten etter 3 uker Toger du til store byer, husk å reserver online FØRST! som Paris-barcelona var fullbooket i 2 uker fremover! Et siste tips, hver gang du ankommer et nytt sted. Om du allerede har bestemt antall dager du blir der. Når du kommer dit, gå rett til billett luka og reserver et sete til neste sted med en gang, koster ca 3-5euro på strekninger som praha-krakow, krakow-warsawa, warsawa-berlin, berlin-amsterdam osv osv. De gangene jeg reserverte fikk jeg sånne rom med 6 seter, og ofte var jeg alene på de rommene. Føltes godt når jeg gikk til andre vogner der det satt mange på vanlige seter og ikke rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå