AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Vil en EL test bli positiv ved graviditet? Mensen var over forrige torsdag og jeg har vært ekstremt kvalm hver eneste kveld siden, så har lurt på hva det kommer av. Tok en EL test idag, men vet ikke om den er sterk nok til å være positiv? Vil den bli like sterk ved graviditet? Håper noen har noen råd til meg 🙂 Anonymkode: 6d294...a27
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Billige el-tester kan slå positivt ut ved graviditet Anonymkode: c5eae...bf6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Tror man kan bli kvalm rundt EL. Vekk mannen! 💕 Anonymkode: fd11b...569 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Takk for svar 🙂 vi har prøvd i 2 år egentlig, så jeg begynte å lure om jeg kan være gravid selv om jeg har hatt mensen - siden jeg har vært så kvalm i en uke og våkner hver natt pga kvalmen 🤢 har ikke hatt det slik tidligere, men kan hende kvalmen skyldes noe annet! 🙂 TS Anonymkode: 6d294...a27
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 🙂 vi har prøvd i 2 år egentlig, så jeg begynte å lure om jeg kan være gravid selv om jeg har hatt mensen - siden jeg har vært så kvalm i en uke og våkner hver natt pga kvalmen 🤢 har ikke hatt det slik tidligere, men kan hende kvalmen skyldes noe annet! 🙂 TS Anonymkode: 6d294...a27 Mye fet julemat 😳 Men om det ER el så ikke la sjansen gå fra dere 😃👍🏼 Anonymkode: fd11b...569 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 Jeg hadde mensen som normalt når jeg ble gravid første gang. Tok graviditetstest 4 dager etter endt menstrasjon og da var jeg 6 uker på vei. Lykke til Anonymkode: dc4ae...615
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #7 Skrevet 28. desember 2018 Takk for svar 😊 ja, enten så må det være for mye fet mat eller så er jeg gravid til tross for mensen. Skal kjøpe meg en graviditetstest. Er så kvalm og uvel, og har vært det i strekk siden onsdag! - klarer så vidt å spise! Før det så var jeg bare kvalm på kvelden. Jeg tok en EL test i dag også, normalt er den i disse dager - så enten er det EL eller så er jeg gravid. Hva som skyldes den grusomme kvalmen er kanskje noe annet 🤢😩 Anonymkode: 6d294...a27
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #8 Skrevet 28. desember 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde mensen som normalt når jeg ble gravid første gang. Tok graviditetstest 4 dager etter endt menstrasjon og da var jeg 6 uker på vei. Lykke til Anonymkode: dc4ae...615 Hei, hadde du mensen som normalt hele graviditeten eller kun i starten? 😊 TS Anonymkode: 6d294...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå