Gå til innhold

Trenger litt råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge snakket med en via nett som har virket superinteressert, han har snakket om alt han vil gjøre med meg og hvor mye jeg tenner han, han har sendt bilder, osv.

Han var på besøk både i går og i dag, og vi hadde det kjempekoselig. Mye kosing og mye prating, men når vi har hatt sex så kommer han så fort, og etter det er han liksom ferdig? Føler meg glemt av, og frustrert 😂 Han ga meg litt oppmerksomhet i går, men ingenting i dag. 

I tillegg så virker han nå så uinteressert, bortsett fra sex. Vi har pratet konstant i en uke nå, men etter vi møttes så er det så annerledes. Kan hende det er jeg som overtenker og at det bare er han som føler han endelig har "fått meg på kroken"? Jeg vet ikke, jeg synes det er så rart. I går ga vi hverandre mye bekreftelse når vi hadde sex, men i dag var det kun jeg.

Skjønner ingenting, jeg? Blir så forvirra. Er det så enkelt som at han ikke er interessert allikevel og at han bare kommer for å få tømt seg?

Anonymkode: 7c42a...73e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mest sannsynlig så enkelt ja😬

Skrevet
4 minutter siden, Anim92 skrev:

Det er nok mest sannsynlig så enkelt ja😬

Så jævlig irriterende, kan ikke folk bare si det som det er hvis det er tilfelle? 😒

Anonymkode: 7c42a...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...