Gå til innhold

Navlen, erogen sone eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erogene soner er jo hele kroppen.

Men navlen min er ekstremt følsom. Blir veldig fort kåt når samboer stryker rundt den eller koser med navlen.

Lurer på at den kan være litt i overkant følsom av å til, for det skal ikke mye til.

Hva synes du om navlen til samboeren din eller din navle?

Anonymkode: d33c6...8b6

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4cd03...d7c

Skrevet

Min navle er ikke særlig erogen.

Anonymkode: 67cba...d5b

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Det er ikke bare bare å ha en sensitive navle. Dette skjedde for en drøy mannsalder siden. Jeg var i tenårene og skulle til kontroll av navlebrokket og om det måtte oopereres. Husker ikke detaljer, men det jeg skal fortelle står levende for meg den dag i dag. Selve undersøkelsen husker jeg lite av. Men legen hadde assistanse av en sjukepleierstudent som var i praksis og det ble spurt om jeg kunne stille navlen til disposisjon så hun fikk praksis i å diagnostisere et navlebrokk
Jenta var pen hun, men fryktelig gammel. I alle fall minst 20 år. Jeg ble lagt på en benk med magen bar og hun trykket forsiktig på navlen. "Jo jeg kjenner brokket," husker jeg hun sa. Så slapp hun og hun konstaterte forbauset at navlen spratt ut igjen, så hun trykket på nytt og slapp og slik holdt hun på litt. Det var da "katastrofen" inntraff. Det var jo så fantastisk godt at noe litt nede på kroppen begynte å reagere. Jeg hadde ikke noe særlig klær på kroppen så det ble jo akk så synlig.
Legen stod med ryggen til. Men hun så det garantert. Hun trykket et par ganger ekstra på navlen, sendte meg et strålende smil , takket pent for lånet av navlen og vekk var hun.
Desverre så jeg henne aldri igjen

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 275dc...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å være riktig navla, da får du de største dottene, det er hot.

Anonymkode: 728b8...4b9

• Liker 1
Skrevet

Nei, liker ikke navler jeg, er noe som creeper meg litt ut med de..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, får frysninger. Hater når noen tar på navlen.

Anonymkode: 64895...861

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Tror faktisk ikke jeg har følelser i den en gang.

Anonymkode: b506b...804

AnonymBruker
Skrevet

Nei, motsatt. Hater når noen tar meg på navlen. 

Anonymkode: 1d8b7...36c

AnonymBruker
Skrevet

Med min gamle navel var det bare fryktelig ekkelt når noen trykket inni den. Strålte ut en følelse som gjor meg kvalm. Med min nye navel kjenner jeg ingenting fra eller til, men holder folk borte fordi navler er litt ekle. 

Anonymkode: 22858...ee5

• Liker 1
Skrevet

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 275dc...1e6

Skrevet

Jeg ble født med navlebrokk som forsvant av seg selv ved 6 mnds alder.Da jeg var tre år fikk jeg tak i en krukke med maltekstrakt da jeg ruslet naken i kjøkkenet, I følge mor var det maltekstrakt overalt, men mesteparten rant nedover magen. Navlen(i følge mor) var relativt stor i diameter, flat og med mange små hudfolder. Her måtte navlen vaskes og renses etter alle kunstens regler. Mor mente hun hadde vært for hardhendt.
Det er tvilsomt, for det ville hendt i alle fall, mente legen. Faktum er at i løpet av natten hvelvet navlen seg ut i et relativt stort navlebrokk. Brokket var synlig utenpå klærne, så det ble bestemt å prøve plasterbehandling. Jeg ble lagt på et bord med blottlagt mage og lå og kikket i taket, da lynet slo ned, bokstavlig talt. Kan ikke forklare hvilken mekanisme som virket, men det var som en bølge av vellyst gikk gjennom kroppen lik en en elektrisk utladning. Det skjedde for snart 70 år siden.men det som hendte sitter som spikret. Det var bare helsesøster som trykte inn navlen for å undersøke brokket. "Dette var et odentlig brokk" sa helsesøster og drev på å trykte på navlen. Derfor trodde jeg veldig lenge at brokk var navnet på magen. Det var ellers så himmelsk godt, som jeg sjelde har opplevd siden. At navlen min var en spesielt erotisk sone, kunne ikke den lille gutten vite, men han oppdaget i alle fall godfølelsen. Navlebrokket ble i alle fall ikke behandlet med plaster det var det første jeg gjorde om kvelden å rive det av for å kjenne på den nye godfølelsen. Det ble mange runder med det brokket, men det kan jeg fortelle om en annen gang. Men faktum er at jeg til langt ut i voksen alder fikk orgasme bare ved å få navlen stimulert. Så skjedde det en overføring, slik at jeg til dags dato kjenner at det kribler i kroppen bare jeg ser en naken jentemage.

AnonymBruker
Skrevet

Navlemani, for noen rare innlegg du skriver. Nesten fascinerende å lese. Du virker til å leve veldig opp til nicket ditt.

Anonymkode: 26133...bfe

AnonymBruker
Skrevet

Navlen er no go-sone. Absolutt ikke erogen sone (og jeg har faktisk hatt navlebrokk som barn). Blir det trykket eller strøket hardt over navlen kjenner jeg kvelmebølger. 

Anonymkode: d2851...c33

Annonse
Skrevet

Navlen min
Jeg er de som alltid har hatt en utstående navle og alltid , så lenge jeg kan huske har jeg knyttet godfølelse til det lille punktet på magen.  Det jeg synes er litt rart er at et lite besøk hos helsesøster for over 55 år siden skulle gjøre et slikt inntrykk at jeg husker detaljer den dag i dag. Det må ha med assosiasjoner å gjøre at jeg kjenner det kiler i navlen når det er snakk om navlebrokk , utstående navle,  plastring for å klemme inn igjen  utstående navle osv. 
Poenget mitt med denne innledningen er at jeg kom over en tysk side på internett hvor en mor hadde sendt inn bilde av sin lille datter som hadde fått plaster på navlen  for å holde inne brokket. Jeg trodde det var helt avleggs i dag , men i Tyskland gjør de det tydeligvis fremdeles. Et annet punkt som jeg og plutselig  kom til å huske på , fordi jeg la merke til at plasteret på magen  til jenta var satt feil på.Ja har brokket ennå.De lar de være for det er ufarlig. Av de ting jeg har plukket opp når det gjelder plastring av navlebrokk ( fra før krigen , ) 
Jeg blar i gammel helsebok for småbarn om plastring av navlebrokk.skal en ta  mageskinn fra begge sider av magen og legge de to hudfoldene godt over navlen  før en la på plasteret. Når dette er riktig gjort skal det være en godt synlig fure under og over plasteret, slik at en var sikker på at hudfoldene dekket navlen og holdt den inne. Dette har de sluttet med for det virker ikke.Men det som er rart er at jeg kan lukke øynene og tenke meg  tilbake i tiden  kjenne fingeren som trykket inn navlen  min , og plastret som ble limt på, ja til og med lukten av  plasteret kjenner jeg.  

• 3 uker senere...
Skrevet

Noe som hendte da jeg var 14-15 år. Jeg og ei litt eldre jente var og badet . Akkurat da var vi alene.
Vi kjente hverandre så vidt det var. Men vi plasket da rundt og hadde det moro. Jeg, som var flau for den utstående navlen min hadde linningen på badebuksa godt over beltestedet. Hun hadde heldekkende badedrakt så der var det lite å se. Da vi var ferdig med å plaske skulle vi sole oss. Da sier plutselig jenta; "Jeg vil da ha sol på kroppen" Så uten videre tok hun ned overdelen og blottla to bryster og en for meg sexy navle. Da sier hun plutselig: Skal ikke du sole navlen din. Så går hun bort til meg som står og nøler tar tak i badebuksa og trekker den ned så navlen kommer til syne. Jeg holder på å dø av sjenanse. Men det er bare starten. "Hei sann. synes du har utovernavle. Få kjenne". Og uten videre stakk hun pekefingeren forsiktig inn i navlen min. "Det er brokk, Har du hatt plaster på navlen din" Riktinok var jeg flau, men det var litt spennende og.

Men så spurte hun om det var greit at hun solte seg naken. Som sagt så gjort. Hun kledde av seg og la seg til rette på et teppe for å nyte sola. Jeg kunne ikke noe for det, men jeg ble kåt av og se på henne. Da sa hun plutselig. "Du må se å få gjort noe med navlen din. Kom å kjenn på min. Slik skal navlen være. " Så la hun seg til rette på teppet og lot meg beføle navlen og mageskinnet rundt. Det var fryktelig flaut men og noe veldig opphissende også
Hadde jeg skjønt hva jenta var ute etter hadde jeg nok tedd meg annerledes. Men jeg hadde null erfaring og var både kåt og skremt på en gang. For hun ser selvfølgelig at jeg har fått ståpikk og spør om jeg runker. Som løgn er , sier jeg nei. Da tar hun meg i skrittet med neven og spør om hun får lov til å runke meg. Da er begeret fullt og jeg rasper med meg eiendelene mine og stikker. Rømmer for livet! Hva som jenta sa da vi møttes etterpå forbigår jeg i stillhet..

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg putter fingeren i navlen for å vaske når jeg dusjer, får jeg en kvalmende følelse i kroppen og en ekkel stikkende følelse i underlivet.🤢

Anonymkode: 1ab07...55c

• Liker 1
Skrevet
På 27.12.2018 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Men navlen min er ekstremt følsom. Blir veldig fort kåt når samboer stryker rundt den eller koser med navlen.

Lurer på at den kan være litt i overkant følsom av å til, for det skal ikke mye til.

Navlen er kanskje den mest oversette og ukjente erogene sonen på kvinnekroppen🙄 f.eks. kan det å slikkes i en ring rundt navlen få henne til å tenne på alle plugger. Er navlen hennes veldig sensitiv kan refleksene være nok til at hun kan oppnå orgasme. Orgasmen styres av hjernen som mottar reflekser fra erogene soner, jo mere erogene soner man stimulerer jo større sjanse er det for å oppnå orgasme...

Det hjelper ikke så mye å stryke på seg selv, du må ha noen andre til å trigge refleksene. Så navlen er også en del av forspillet mitt som alle de andre erogene sonene, kunsten er å stimulere dem riktig😉

Skrevet (endret)

Magen og navlen er ikke noe jeg forbinder med å bli opphisset men der er vi jo alle så forskjellige. 
Mine erogene sone utenfor underlivet  er halsen😛 Når han legger en hånd på lett der.. stryker eller klemmer bare piitelitt da spruter jeg nesten .. bare nesten ...🤣🙃🥰

Endret av SinfulBby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...