Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med koreansk hudpleie og merket Erborian. Har prøvd å google, men får bare hits på blogger. Og de er jo kjøpt og betalt, så de stoler jeg ikke på.

Anonymkode: 0e5ff...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke testet ut så mye, men er strålende fornøyd med de tingene jeg har testet, så kommer til å prøve ut flere ting fra dem. 

Erborian Bamboo waterlock mask elsker jeg. Dette er en ansiktsmaske som kan brukes som nattmaske, eller fuktighetsmaske som du vasker av. Den kjøler ned og roer huden min når den er stresser. 

Erborian Glow cream, bruker denne som en slags highlighter på huden min, gir fin glød hvis man er ute etter det naturlige. 

Erborian bb og cc cream, likte de begge selv om jeg foretrekker foundation hvis jeg skal ha på ansiktssminke. Men det er fordi jeg er typen som enten ikke bruker ansiktssminke eller full pakke. For de som vil ha en bb eller cc krem til daglig bruk er disse bedre enn mange andre jeg har testet. 

Anonymkode: dd8e8...d6a

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar, ab 😃

Anonymkode: 0e5ff...9d5

Skrevet

Kjempe fornøyd med cc kremen!! Helt fantstisk. Huden min gløder og jeg bruker den hver dag. Mye bedre enn foundation

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tone bruker du i CC kremen?

ikke meningen å kuppe tråden, men leste at den ofte er enten for lys eller for mørk. Kanskje man bør blande?

Anonymkode: 3c411...5c9

Skrevet

Farge dore. Tilpasser meg min farge hvertfall og jeg blir blek og vinterwn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...