AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Jeg føler at alt jeg har lyst til å livet er ulønnsomt , usikkert, risikofyllt. Nei, jeg skal ikke gjøre kriminelle ting. Det jo selvfølgelig ting mine foreldre skulle ønske jeg gjorde annerledes og hele tiden hemmes jeg pga jeg må føle frykten deres på kroppen uten at de er tilstede. Men så når jeg tenker på mamma, så har jo hun også gjort store feil. Hennes mor ville nok at hun skulle forlate sin mann (han hun ble sammen med etter min far) lenge før hun gjorde det. Han var kontrollerende og i tillegg slem mot oss barna. Men mamma ble jo værende i forholdet hun, inntil videre. Kan noen ganger bli krangel mellom oss når jeg nevner ting jeg skulle ønske jeg gjorde annerledes og ting jeg vil, og når jeg nevner hennes feil så er det mer "ja ja" holdningen. "men den tiden er over nå" liksom. Hvorfor aksepterer folk mer egne feil enn andres? jeg tror det ofte er slik ? at man er mer redd for andre enn man er redd for seg selv. Anonymkode: 83a36...ca1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Fordi mennesker er sin egen værste fiende. Derfor. Anonymkode: a38b7...804
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi mennesker er sin egen værste fiende. Derfor. Anonymkode: a38b7...804 jeg ser overskriften var ganske lite sammenhengende med hi, men det jeg mener er at du skal alltid tro at DU har gjort det verste. Synes det er helt rart hvor mye verre ting er når jeg gjør noe, enn det var at min mor eller noen andre gjorde noe, på en måte. Folk unnskylder seg selv så mye.. men når andre gjør noe så kommer de med råd eller prvøer å overtale/nekte. Anonymkode: 83a36...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå