AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Sex er jo tross alt temmelig viktig i et forhold. Jeg er lite lysten på å ligge med mange menn for å "teste", men hva kan jeg ellers gjøre? Kan jo heller ikke la første gangen være den som er representativ for hvordan vi kan få det da man ofte trenger flere ganger for å kunne se om det er match eller ikke. Hva gjør dere? Anonymkode: ead1f...0a1
Gent82 Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Prøv gaysir. Der er det ubegrenset med folk som venter på å prøve gangbang, bli dominert, pisset på, slått og dengt. 🙂
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #4 Skrevet 28. desember 2018 Man må nesten bare teste utvalget å prøvekjøre seg fram til man finner den man liker best Anonymkode: dcf30...037 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #5 Skrevet 28. desember 2018 On 12/27/2018 at 9:27 PM, AnonymBruker said: Sex er jo tross alt temmelig viktig i et forhold. Jeg er lite lysten på å ligge med mange menn for å "teste", men hva kan jeg ellers gjøre? Kan jo heller ikke la første gangen være den som er representativ for hvordan vi kan få det da man ofte trenger flere ganger for å kunne se om det er match eller ikke. Hva gjør dere? Anonymkode: ead1f...0a1 Kommunikasjon er det viktigste. Hvis du skal ligge rundt for å finne en som er "kompatibel" så er det alltids en sjanse for å bli utbrent. Anonymkode: 5923c...602
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #6 Skrevet 28. desember 2018 Man må nok teste litt. Litt kan man kanskje "lese" ut fra personlighet. Jeg for eksempel liker at sex er uhøytidelig og lekent, så jeg har styrt unna svært selvhøytidelige menn, og gått for de som viser generell lekenhet og humor. Anonymkode: aed9d...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå