AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Som veldig ung, trodde jeg at det var de ferdig med når de fikk tenåringer. Gamle folk kliner heller ikke. Nå er jeg selv i overgangsalder... Uff. Min mor forteller at du kan ha et godt sexliv selv når du får det, og når du blir gamlere. De var som kaniner, etter ungene flyttet ut. Da kunne de være seg selv. Selv i dag når de har passert 60 er de mere aktive enn sine egne barn. Dette fra en fortrolig samtale. (ja veldig åpne i denne fam) Anonymkode: 1a18c...19f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Jeg håper og tror at de fremdeles har et aktivt sexliv. Har notert meg at det står oljer og tørkepapir ved senga deres ennå. Det husker jeg fra da jeg var barn og ungdom og. Jeg har aldri synes at det er rart at de antagelig har sex. Synes det er bra! Anonymkode: d8b5c...8a1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Eneste jeg vet er at mamma er så trang at hun har bortimot ingen nytelse av det. Det er trist. Men hvor ofte osv de gjør det, det vet jeg ikke.. Anonymkode: e81ee...701
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Ha ha ha vil ikke vite noe som helst om det heller Anonymkode: bd117...5df
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Vil ikke bli hjernevasket. Anonymkode: 5afd9...3ae
Gjest INGNTNG Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 De er skilt nå, men jeg husker at jeg hørte dem i dusjen en gang da jeg var yngre. Dessuten fikk jeg søsken da jeg var 10-12, så jeg visste jo at de hadde sex. Jeg husker reaksjonen til en av venninnene mine da jeg i tiårsalderen fortalte at mamma var gravid. Ansiktsuttrykket hennes var helt ubetalelig. "Men.. det betyr at foreldrene dine...har hatt.... SEEEX?" O.o
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #7 Skrevet 27. desember 2018 Hva de gjør ønsker jeg ikke å vite eller spekulere i, men håper selv at jeg enda har et sexliv når jeg blir 60! Anonymkode: df61c...cc9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #8 Skrevet 27. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som veldig ung, trodde jeg at det var de ferdig med når de fikk tenåringer. Gamle folk kliner heller ikke. Nå er jeg selv i overgangsalder... Uff. Min mor forteller at du kan ha et godt sexliv selv når du får det, og når du blir gamlere. De var som kaniner, etter ungene flyttet ut. Da kunne de være seg selv. Selv i dag når de har passert 60 er de mere aktive enn sine egne barn. Dette fra en fortrolig samtale. (ja veldig åpne i denne fam) Anonymkode: 1a18c...19f Er selv i overgangsalderen. Og har hjemmeboende ungdommer i huset.... soverom i samme etg..... går jo aldri å legger seg.... så ja, jeg håper på mer aktivitet på sexfronten når vi blir alene i huset. Heldigvis jobber vi turnus så vi har noen formiddagen alene. Anonymkode: 3d2d3...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå