Gå til innhold

Hvordan hindre synlig svett underliv på lys tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en tights fra Reebok i lys lilla, og har aldri før opplevd dette - men ved enden av treninga oppdaget jeg altså at hele underlivet nederst var synlig svett utenpå tightsen 🙄

Den er i tillegg sånn at undertøy er veldig synlig under, så jeg fikk med en beige tynn sømløs truse - så tykkere bomull tror jeg ikke funker sånn helt uten videre.

Er det noen som har tips? 

Anonymkode: 6734b...a90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må være trolling? Hvis ikke : herregud. 

Anonymkode: 09617...10f

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt om det er så mye å gjøre. Deodoranter og slikt som hjelper på svette bør vel ikke akkurat påføres i underlivet.

Ville vurdert en oversized, tynn t-skjorte som dekker området personlig. Da kan det ihvertfall ikke bli sett.

Anonymkode: 42d2d...029

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være trolling? Hvis ikke : herregud. 

Hva er det som er galt med dette da? Vet du ikke at vi har svettekjertler i underlivet? 

Anonymkode: 34099...52d

• Liker 9
Skrevet

Ikke bruke denne thightsen? ;)

• Liker 19
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er galt med dette da? Vet du ikke at vi har svettekjertler i underlivet? 

Det er jo veldig spess å ikke klare å finne ut av dette på egenhånd ?

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt meg en tights fra Reebok i lys lilla, og har aldri før opplevd dette - men ved enden av treninga oppdaget jeg altså at hele underlivet nederst var synlig svett utenpå tightsen 🙄

Den er i tillegg sånn at undertøy er veldig synlig under, så jeg fikk med en beige tynn sømløs truse - så tykkere bomull tror jeg ikke funker sånn helt uten videre.

Er det noen som har tips? 

Hvorfor i alle dager kjøper du en tights du vet er gjennomsiktig? :klo: Og at våte flekker synes godt på lyse farger er vel heller ikke akkurat noen nyhet... 

• Liker 7
Skrevet

Jeg fikk en a-ha-opplevelse tilsvarende dette for mange år siden. Hadde aldri tenkt at dette kunne være et problem før jeg sto der sjøl. Kjøpte en mørk rød bukse som svette viste altfor godt gjennom. Jeg måtte slutte å bruke den, for jeg ble så ukomfortabel av det, selv npr jeg brukte lange topper. 

Anonymkode: d60f0...de4

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig spess å ikke klare å finne ut av dette på egenhånd ?

Ja, du renner iallefall over av gode tips ser jeg, så jeg skjønner at det burde vært helt åpenbart hele tiden.

• Liker 7
Skrevet

Stor bomullstruse

Anonymkode: 7d87d...308

Skrevet

Regnbukse under tightsen?

Anonymkode: 1d511...a3c

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, Leo skrev:

Hvorfor i alle dager kjøper du en tights du vet er gjennomsiktig? :klo: Og at våte flekker synes godt på lyse farger er vel heller ikke akkurat noen nyhet... 

Den er ikke gjennomsiktig - den viser godt fukt. SØMMER vises godt under, ikke selve fargen på trusen. Så en god gammeldags bestemortruse er ikke tingen, akkurat som det jo synes under enhver tights. Det er derfor folk bruker seamless (eller velger gstring, men akkurat det gjør ikke jeg). 

Jeg har andre lyse tightser uten samme utfordring, og har trent i sikkert 20 år uten å møte på samme problem med noen andre tightser. Og alle slags farger. Også helt lys rosa - i samme lyse tone som denne.

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt om det er så mye å gjøre. Deodoranter og slikt som hjelper på svette bør vel ikke akkurat påføres i underlivet.

Ville vurdert en oversized, tynn t-skjorte som dekker området personlig. Da kan det ihvertfall ikke bli sett.

Anonymkode: 42d2d...029

Problemet er ikke at jeg svetter mye - jeg svetter omtrent ikke der nede. Men det bittelille som kommer av fukt synes veldig godt liksom.......

Men jada, jeg kommer til å bruke den til hjemmetrening om det virkelig ikke finnes ett eneste triks som kan benyttes. 

For de som er sjokkerte over at kvinner bli varme i underlivet: ja, vi blir det - akkurat som menn. Det er klin umulig å holde varme borte fra punkter av kroppen. Jeg har jo sett dette på endel andre jenter/kvinner på trening på grålemerte tightser spesielt, men det har vært sånne seamless tightser i lys grått. 

Regnbukse under tightsen :hoho:asså. 

• Liker 2
Skrevet

Man får faktisk kjøpt vanntette truser :) 

Anonymkode: 1d511...a3c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er ikke gjennomsiktig - den viser godt fukt. SØMMER vises godt under, ikke selve fargen på trusen. Så en god gammeldags bestemortruse er ikke tingen, akkurat som det jo synes under enhver tights. Det er derfor folk bruker seamless (eller velger gstring, men akkurat det gjør ikke jeg). Anonymkode: 6734b...a90

Nå var det ikke det du skrev og du gjorde også et poeng av at trusen du kjøpte sammen med tightsen var hudfarget så da er det ikke så godt å vite at det synlige sømmer du var bekymret for. Og hvis tightsen er mer eller mindre ubrukelig på grunn av dette ville jeg ha forsøkt å reklamere for da er du neppe den eneste med dette problemet evt. får du bruke den med en lang t-skjorte/topp over. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Leo skrev:

Nå var det ikke det du skrev og du gjorde også et poeng av at trusen du kjøpte sammen med tightsen var hudfarget så da er det ikke så godt å vite at det synlige sømmer du var bekymret for. Og hvis tightsen er mer eller mindre ubrukelig på grunn av dette ville jeg ha forsøkt å reklamere for da er du neppe den eneste med dette problemet evt. får du bruke den med en lang t-skjorte/topp over. 

Jeg forstår fortsatt ikke hva beige truse har å gjøre med fukt? 

Jeg er ute etter erfaringer fra de som trener endel selv, med tightser som er lyse og viser synlig delslags. På samme måte som jeg stilte samme spørsmål en gang om gjennomsiktig tights i squats, og da fikk tips om beige undertøy - som funket.

Hva vet vel jeg hva de jentene i grålemerte tightser som IKKE har synlige svettemerker hverken her eller der har under - jeg tenkte kanskje de i den kategorien hadde råd ;) For alt jeg vet er det noen typer undertøy som er bra på lyse tightser i tynt stoff hvor fukt vises veldig godt. 

At noen suringer på KG lurer på hvorfor jeg kjøpte tightsen er ca like lite hjelpsomt som «ikke bruk den». 

Skrevet

Selv pleier jeg ikke å ha truse under treningstights nettopp for å unngå stygge sømmer eller at noe skal synes i squat. Akkurat svettemerkene har jeg ingen råd mot, men pleier å teste på forhånd i butikken om stoffet blir mye mørkere når det blir vått.

De som mener dette er en ikke-ting å bry seg om kan jo prøve å gå på treningssenter med lysegrå tights, sprek mønstra truse som synes igjennom og blotte sommerfuglsvettemerket i skrittet og se om de digger oppmerksomheten de får. Jeg liker best å være anonym/ikke skille meg ut på senteret. 

Anonymkode: 0d71f...991

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv pleier jeg ikke å ha truse under treningstights nettopp for å unngå stygge sømmer eller at noe skal synes i squat. Akkurat svettemerkene har jeg ingen råd mot, men pleier å teste på forhånd i butikken om stoffet blir mye mørkere når det blir vått.

De som mener dette er en ikke-ting å bry seg om kan jo prøve å gå på treningssenter med lysegrå tights, sprek mønstra truse som synes igjennom og blotte sommerfuglsvettemerket i skrittet og se om de digger oppmerksomheten de får. Jeg liker best å være anonym/ikke skille meg ut på senteret. 

Anonymkode: 0d71f...991

Men hvorfor kjøpe lyse og/eller gjennomsiktige tights hvis man ser på det som et problem at de er nettopp lys og/eller gjennomsiktige ikke ønsker denne oppmerksomheten? Den opplagte løsningen må da være å holde seg til veldig mørke tights som er tette i stoffet. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjøpte en tights når jeg startet å trene, syntes den var kul da den er knall rosa og fresh. Vel... det ser ut som at jeg har skvettet på meg under trening. Så den brukes kun ved hjemmetrening nå. Har ikke funnet noe som hjelper 🙄

Anonymkode: 7737a...84c

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker utelukkende svarte/mørk blå tights på trening. Jeg kan fint variere farger i t - skjorter, men jeg svetter mye i underlivet så jeg kan ikke bruke lyse tights! 

Anonymkode: 73d98...05c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...