Gå til innhold

Dere menn. Hvordan hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for deg dette scenario: Du og den nye kjæresten din er ute på byen med din nærmeste kompis og hans dame, pluss en singel kompis som er kjent for å være en notorisk damemagnet som ligger rundt. Dere drikker og blir god og brisne og den single kompisen sier til din nye kjæreste at hun er pen og morsom. Og så plutselig svarer hun med "vi burde ligge sammen alle fem"

Hvordan hadde du reagert på dette om dere aldri hadde snakket om å involvere andre i sexlivet deres?

Anonymkode: b0a63...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da måtte jeg sjekket om jeg fortsatt hadde puls, eller om jeg faktisk hadde dødd og kommet til himmelen.

Gleden hadde vært kortvarig til realitetene hadde synket inn. "Når noe er for godt til å være sant, er det som regel det".

Anonymkode: c0bfc...aa6

• Liker 1
Skrevet

WTF 😲 

Hvilken av de 4 andre er du TS ?

Hun dama der hadde ikke jeg blitt for gammel med hvertfall

Anonymkode: cc6d9...36a

• Liker 5
Skrevet

Hadde tenkt at det var fylleprat.

Anonymkode: eb5d8...a30

• Liker 1
Skrevet

Det måtte hun gjøre hvis hun vil. Men da blir det 4 personer. Jeg vil ikke ha noe med den dama å gjøre igjen. Hun måtte slå opp med meg før hun var utro med meg. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde styrtet resten av drinken min, tatt jakken min, sagt god natt å dratt hjem for å pakke kofferten. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg er kanskje litt kresen, men med så mange personer involvert er det vanskelig å få kjemien til å stemme for alle sammen. Sex som involverer mer enn to personer kan være gøy og givende, men fem er for viderekommende. Start med én ekstra.

Endret av Jdz
Skrevet

Jeg hadde sagt "kos dere", og spasert rolig ut av lokalet, og ut av hennes liv. 

Anonymkode: dbd96...791

Skrevet

Men gutter, da. Nå ødelegger dere kg’s bilde av hvordan menn er😂 

For å nyansere litt. Jeg er ikke motstander av å involvere flere i sexlivet som par. Gjort det før og gjør det sikkert igjen. Men ikke på denne måten, helt ut av det blå. Det hadde fort skapt en rar stemning i en vennegjeng, tror jeg. 

Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men tør å påstå at jeg kjenner samboeren min godt nok til å svare for han: han hadde sett litt rart på meg og håpet på at det bare var en dårlig spøk. 

Hadde jeg vært seriøs, hadde han drukket opp ølen sin og gått.

• Liker 3
Skrevet
On 12/27/2018 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Se for deg dette scenario: Du og den nye kjæresten din er ute på byen med din nærmeste kompis og hans dame, pluss en singel kompis som er kjent for å være en notorisk damemagnet som ligger rundt. Dere drikker og blir god og brisne og den single kompisen sier til din nye kjæreste at hun er pen og morsom. Og så plutselig svarer hun med "vi burde ligge sammen alle fem"

Hvordan hadde du reagert på dette om dere aldri hadde snakket om å involvere andre i sexlivet deres?

Anonymkode: b0a63...6a3

Jeg hadde tent på ideen. Men så har jeg jo en fetisj for dette med å se andre menn tilfredsstille min kvinne. At den notoriske rundbrenneren skulle få snøret i bånn med min og min kamerats dame rett for øynene for oss ville jo være en triumf for ham, ikke fullt så kult for oss, men noen av oss tenner jo nettopp på slike ting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...