lillesky Skrevet 3. april 2005 #1 Skrevet 3. april 2005 Hva MÅ man ha nå? Hva er trendy nå i vår og i sommer? Fortell gjerne hvor man kan kjøpe det og! Er f.eks. espadrillos in (har sett det i skobutikker)? Har også skjønt at farger (jippi!) er in (turkis, rosa, lime...).
Gjest jente 21 Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Kjøp deg det [Mag]-bladet som er i butikken nå og se i det Da får du ganske god peiling på hva som er trendy i vår! Syntes selv at [Mag] var et fjortisblad tidligere, men det har forandret seg, og nå liker jeg det veldig godt, nesten bedre enn Det Nye! Det er flere forskjellige stiler som er in, man kan mikse og matche som man vil Av hårfarger er det brunt og rødt som er hot i vår.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Av hårfarger er det brunt og rødt som er hot i vår. Haha, så jeg er faktisk in når det gjelder hårfarger i vår
lillesky Skrevet 3. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2005 Jeg får sjekke ut mag da! Flere tips mottas med takk! Leste at det er in med bohemstil, og der var de berømmelige espadrillosene også nevnt! Så så mange fine i fjor, men når jeg skulle kjøpe så var det utsolgt...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Jeg har det [Mag]-bladet jeg også, kjøpte det i går. Pleier ikke å kjøpe blader, men i går hadde jeg 35 kr som plutselig ikke ville bo i lommeboka mer. :oops: Der står det om flere stiler, de som er in er i følge bladet: Alt som Sienna Miller går med. Bortsett fra det er det "sportsjenta" (tennissko/tøysko, hvite sportsklær, svettebånd & glam), "sigøynerbohemen" (mønstre, farger, store smykker, lange skjørt, sandaler og sjal), "miss preppy" (50-tallsstil; trenchcoat, knelange a-skjørt, pastellpumps, capribukse) "miss sexy" (hotpants, miniskjørt, gullsko, jeansplagg, fargerike t-shirts), "safarijenta" (beige, brunt, grønt, tre, skinn, kakhi og solhatt), "dancing queen" (ballettinspirerte klær, tyll & chiffon, ballerinasko, rysjeskjørt), "cowboyjenta" (cowboyhatt, semsket skinn, skinnbelter, skinnsmykker, cowboyboots, jeans, skjorter) og "miss psykedellic" (knallfarger, heftige fargekombinasjoner, grafiske mønstre, blomstermønstre, hvitt som kontrast, knallfargede stroppesko) Plukk, match og miks. Veskene i vår skal forresten være: -brune og baggy -sorte og røffe -blomstrete -turkise -grove stoffer -fargerike -nett i plast eller tøy Plukk det som passer best, eller det du har fra før. Jeg er bare glad så lenge moten ikke svinger innom kufjøset igjen, husker noen kuskinn-mønstrede plagg med gru. :o
Gjest siri piri Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 så flotte tips! og kul tråd forøvrig! la det alltid vaære en slik tråd hot i vår? hmm -- i tilegg til luksusbohemen,sigøynerstil, safari og det andre nevnte kan jeg jo tilføye den maritime stilen. Som jeg av en eller annen grunn aldri har likt men det er så mye annet fint nå og da. det kuleste må vel være din egen persolige stil inspirert av vårens innslag? og å være fornøyd med det som gjør nettopp deg unik:)
Morea Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Knallfarger ja... Var innom B. Ferner på lørdag, og der hang det endel gule og neonrosa topper. Fikk veldig barneskole flashback... Fantes neonfargede Ball-gensere husker jeg... Men elsker at det virkelig er lov å pynte seg i år! Liker også fasongen på mye av klærne, særlig det litt vintagepregede/50-talls. For et par år siden fant jeg ingen sommerkjoler jeg likte. Nå er det fine kjoler og skjørt overalt!!
lillesky Skrevet 4. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2005 Ah! Og jeg som strikker en veske (min første!) som skal toves. Den er lime og (knall) rosa. Så da er jeg litt in!
lillesky Skrevet 4. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2005 så flotte tips! og kul tråd forøvrig! la det alltid vaære en slik tråd det kuleste må vel være din egen persolige stil inspirert av vårens innslag? og å være fornøyd med det som gjør nettopp deg unik:) Så kult at du likte tråden! Jeg var litt redd for å ikke få noen svar... Ja, jeg kjøper aldri noe jeg ikke liker (om jeg ikke bruker det er noe annet, hehe). Men det er likt kjekt å følge med på hva som er hot, før alle andre har det også. Skjellarmbånd er vel ganske pop også?
Gjest Coral Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Jeg er bare glad så lenge moten ikke svinger innom kufjøset igjen, husker noen kuskinn-mønstrede plagg med gru. :o Ja, husker den moten godt. Huff og huff! Ellers mye god info om vårens stiler her syns jeg. Har som flere skriver inntrykk av at mye går i hippie - bohem - cowboy - 50-tallet - Og plukke / mikse etter smak og behag.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 Jeg er bare glad så lenge moten ikke svinger innom kufjøset igjen' date=' husker noen kuskinn-mønstrede plagg med gru. :o[/quote'] Eh, må du gå med det som er på moten da?
Gjest Coral Skrevet 4. april 2005 #12 Skrevet 4. april 2005 Wynja skriver vel bare at hun husker det? Jeg husker også at det i en periode var kuskinn-mønster på "alt", uten at jeg (fordi jeg ikke likte den stilen) hadde noe slikt selv.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. april 2005 #13 Skrevet 4. april 2005 Jeg svarer på det jeg leser, og jeg leser det slik at hun følger moten som den er. Spiller det noen rolle hva moten er, eller hva andre mennesker måtte velge å gå med? Når en sier at en er glad for at en mote ikke kommer tilbake, så leser jeg det slik at hun følger moten som den er. Selv om hun ikke liker den.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #14 Skrevet 4. april 2005 Jeg svarer på det jeg leser, og jeg leser det slik at hun følger moten som den er. Spiller det noen rolle hva moten er, eller hva andre mennesker måtte velge å gå med? Når en sier at en er glad for at en mote ikke kommer tilbake, så leser jeg det slik at hun følger moten som den er. Selv om hun ikke liker den. Jeg følger ikke moten i særlig stor grad. Synes likevel det var estetisk grufullt å gå i klesbutikker i den perioden kuskinn-mønster var populært og in.
Gjest Coral Skrevet 4. april 2005 #15 Skrevet 4. april 2005 Spiller det noen rolle hva moten er, eller hva andre mennesker måtte velge å gå med? Jeg synes det er spennende å følge med på trendene, og nye ting som kommer i forbindelse med de ulike årstidene. For å få inspirasjon, blant annet. Det vil imidlertid ikke si at jeg slavisk kjøper alt, bare fordi det er "in", langt der i fra. Men noe kjøper jeg, det jeg liker og som passer meg, min stil og kroppsfasong.
Gjest Xavia Skrevet 4. april 2005 #16 Skrevet 4. april 2005 Jeg følger ikke moten i særlig stor grad. Synes likevel det var estetisk grufullt å gå i klesbutikker i den perioden kuskinn-mønster var populært og in. Hæ? :o Når var dette? Det har jeg gått glipp av, eller så lukket jeg bare øynene for det.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #17 Skrevet 4. april 2005 Når det var... Slutten av 90-tallet? Husker at indianerstil var in omtrent på samme tid.
lillesky Skrevet 4. april 2005 Forfatter #18 Skrevet 4. april 2005 Eh, må du gå med det som er på moten da? MÅ ikke. Men det er moro å følge litt med, for å se hva som er in. Det som er mote er gjerne det man finner i butikkene, også er det jo litt ok å være litt før alle andre, en etter, synes jeg. Men nå er jo tråden: Hva er vårens og sommerens must ikke om man følger den.
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #19 Skrevet 4. april 2005 Men nå er jo tråden: Hva er vårens og sommerens must ikke om man følger den. Nå vet ikke jeg hva de andres must for våren og sommeren er, men mitt er ihvertfall et bohemskjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå