AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Gjenstander avdøde var veldig glad i. Jeg har ikke plass til det uten å kaste ut mine egne møbler, og det er absolutt ikke i min smak. Ingen andre i slekten ville ha tingene. Og da mener de tydeligvis jeg kan få det, siden jeg "ikje har råd til å kjøpe meg så mye". Ikke første gang jeg hører den. Fordi jeg har "dårlig råd" sammenlignet med øvrig familie, skal jeg liksom takknemlig ta i mot andres avlagte ting. Anonymkode: 0c2fc...446
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Hvis ingen i slekten vil ha det: selg det Anonymkode: bc971...beb 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ingen i slekten vil ha det: selg det Anonymkode: bc971...beb Da er man jo så utakknemlig og tenker bare på penger. "Tante Olga" ville blitt så glad om du tok vare på tingene, så de ble i familien..." Anonymkode: 0c2fc...446
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Om du ikke liker det så selg. Problemet er ofte at du får lite betalt. Anonymkode: 8ae59...7a5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Helt enig. Selg det! Mye bedre at noen andre kan få glede av det. Det må være lov å ikke like alt man arver. Anonymkode: 7520b...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå