AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Hei, Vurderer en tur til Cuba i februar, reiser da fra Fort Lauderdale med Jet Blue. Er det noen som har reist fra USA til Cuba i det siste og kan forklare meg litt om prosessen rundt dette? Holder det at jeg kjøper flybillett og turistvisum til $50 på flyplassen? Eller MÅ jeg fylle ut en av disse 12 kategoriene som grunn til innreise? Kan ikke grunnen være at jeg er turist? Meget forvirret rundt dette, vil ikke risikere å ikke komme inn eller at jeg blir tatt for noe... Skal jo bare på tur Så lurte jeg også på om noen har tips til bra hotell. Liker å bo litt fint, helst 4 eller 5 stjerners, men liker også en god pris hehe. Hvis du vet om et godt kupp så gjerne tips meg om det Leter foreløpig på hotels.com og booking.com Håper å høre fra noen snille sjeler der ute som kan guide meg litt videre! Takk Anonymkode: 6027a...dcd
Merovingian Skrevet 28. desember 2018 #2 Skrevet 28. desember 2018 Tok meg 10 sekunder ved å Google «Reise til Cuba» så dukket dette opp. Enkelt forklart Cuba Husk vaksinasjoner! Når det gjelder hotell så bruker du trip advisor for å finne et bra hotell, der finner du bilder, masse informasjon og kan lese hva andre mener om hotellet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 14 timer siden, Merovingian skrev: Tok meg 10 sekunder ved å Google «Reise til Cuba» så dukket dette opp. Enkelt forklart Cuba Husk vaksinasjoner! Når det gjelder hotell så bruker du trip advisor for å finne et bra hotell, der finner du bilder, masse informasjon og kan lese hva andre mener om hotellet. Takk for svar, men det hjalp meg lite dessverre. Det du linker til gjelder for de som reiser fra Norge, det er egne bestemmelser hvis man reiser direkte fra USA. Jeg må kjøpe eget visum direkte på flyplassen i USA ettersom hva jeg har forstått, og hadde jeg kjøpt fra Norge i forkant hadde det vært ubrukelig pga man må ha et annet visum når man reiser direkte USA - Cuba. Noen som har flydd her den siste tiden og vet hva jeg snakker om? Tenker også spesielt på disse 12 punktene man kan velge mellom som grunn til reise. Anonymkode: 6027a...dcd
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Det er ut som om Support for the Cuban People er kodeordet for turisme. Les de nyeste innleggene i: https://www.tripadvisor.ie/ShowTopic-g34438-i92-k6063143-o90-How_to_get_from_Miami_to_Cuba-Miami_Florida.html Anonymkode: 10c84...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå