Gjest Nimbi Skrevet 27. desember 2018 #1 Del Skrevet 27. desember 2018 Hei! Fikk to kaffekanner til jul men trenger bare én. Det er: Eva Solo vacuum jug 1 liter Rosendahl Grand Cru thermo jug 1 liter. Er du fornøyd med din? Ser på en test at Rosendahl sin holder temp litt bedre (3 grader forskjell) etter noen timer. Mot eva solo sin. Er det merkbart forskjell? Men syntes Solo kanna så litt finere ut. Link til test: https://www.dinside.no/bolig/ti-termokanner-testet/61233014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Del Skrevet 27. desember 2018 Nå har jeg en 15 år gammel eva solo kanne, og jeg er veldig fornøyd med den. De holder godt på varmen i mange timer. Anonymkode: e9ada...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 27. desember 2018 #3 Del Skrevet 27. desember 2018 Rosendahl men sjekk om det er gjort en test av begge kannene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 27. desember 2018 #4 Del Skrevet 27. desember 2018 Eva solo. Har hatt begge og er mest fornøyd med Eva solo, den holder mye bedre på varmen syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 28. desember 2018 #5 Del Skrevet 28. desember 2018 Jeg har rosendahl kanna og den holder fint varmen hele arbeidsdagen min. Jobber freelance hjemmefra og kaffen har fin temperatur selv etter 5-6 timer. Kjøpte den da den var på salg sammen med Eva solo kanna og de i butikken sa vi helt klart burde gå for rosendahl. Hatt den i 2 år nå derav den har stått i en kjeller i 1 år (mens vi bodde utenlands) , fortsatt like god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 28. desember 2018 #6 Del Skrevet 28. desember 2018 20 timer siden, Sokkar skrev: Rosendahl men sjekk om det er gjort en test av begge kannene? Er en link i hovedinnlegget der begge er testet. Eva Solo var ca 3 grader kaldere etter noen timer. Så ikke store forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 28. desember 2018 #7 Del Skrevet 28. desember 2018 Takk for svar vanskelig å velge. Skal tenke litt før jeg bytter inn én av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 28. desember 2018 #8 Del Skrevet 28. desember 2018 2 timer siden, Nimbi skrev: Er en link i hovedinnlegget der begge er testet. Eva Solo var ca 3 grader kaldere etter noen timer. Så ikke store forskjellen Eg synes Rosendahl har den finaste kaffikanna eg nokon gong har sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #9 Del Skrevet 28. desember 2018 21 timer siden, Pioner skrev: Eva solo. Har hatt begge og er mest fornøyd med Eva solo, den holder mye bedre på varmen syns jeg. Da er det noe galt med grand cru kanna di for tester viser at den er overlegen....noe som er helt i tråd med min oppfatning. Anonymkode: d79cf...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #10 Del Skrevet 28. desember 2018 2 timer siden, Nimbi skrev: Takk for svar vanskelig å velge. Skal tenke litt før jeg bytter inn én av dem Eva Solo er jo Harry 🙄 Anonymkode: d79cf...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbi Skrevet 28. desember 2018 #11 Del Skrevet 28. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eva Solo er jo Harry 🙄 Anonymkode: d79cf...67d Hva er kult da og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. desember 2018 #12 Del Skrevet 28. desember 2018 Eva Solo. Den holder godt på varmen, og dessuten er helletuten genial ved at det ikke kommer dråper som renner ned langs kanna. Jeg har hatt min i 15 år eller deromkring jeg også. Den holder seg bra! Personlig synes jeg Eva Solo er sånn ca 800 ganger finere enn Rosendahl-kanna også, men akkurat det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #13 Del Skrevet 28. desember 2018 Like dårlige begge to. Vi har hatt begge, og gitt dem bort. Nå har vi den fra Tupperware, og den er utrolig mye bedre. Anonymkode: 9097d...f59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #14 Del Skrevet 28. desember 2018 Rosendahl : " Det eneste minuset er at den får en litt bred stråle når man skjenker med den, men det fører likevel ikke til søl. " Jo, det blir ofte søl pga. den brede strålen. Jeg vil ha en annen! Anonymkode: c0595...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 28. desember 2018 #15 Del Skrevet 28. desember 2018 Jeg har en av hver, og begge er ok, men kunne tenkt meg noe annet med tiden, men vet ikke hva enda. Uansett, ikke velg høyglans kanne, noe ork å holde rent og alle fingermerker synes. Eva solo: jeg irritererer meg over høyden fordi den står i veien på stuebordet, og føles ut som en mye større kanne enn 1 liter. Kanner med skru lokk (Eva solo) har lengre levetid enn de med trykkknapp sa de på butikken. Begge mine er 4-5 år gamle og har fungert fint, så tror du blir fornøyd uansett hva du velger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 29. desember 2018 #16 Del Skrevet 29. desember 2018 Har også Tupperware thermokanne i rødt. Den er god, anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #17 Del Skrevet 29. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Like dårlige begge to. Vi har hatt begge, og gitt dem bort. Nå har vi den fra Tupperware, og den er utrolig mye bedre. Anonymkode: 9097d...f59 Tupperware.... da snakker vi i hvertfall om harry! Finnes vel ikke noe mer harry enn Tupperware. Anonymkode: e1255...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 30. desember 2018 #18 Del Skrevet 30. desember 2018 Jeg fikk en Eva Solo karaffelkanne uten hank og i børstet stål en eller annen gang mellom 2007 og 2009, gav den videre til min mor fordi jeg ikke drikker kaffe. Hun er fortsatt fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 30. desember 2018 #19 Del Skrevet 30. desember 2018 Har Rosendahl. Er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #20 Del Skrevet 30. desember 2018 Vi har Eva Solo. Fikk den for 3 år siden og den er brukt ganske hyppig. Holder godt på varmen og enkel å helle fra. Anonymkode: a53e2...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå